19 Kasım 2014 Çarşamba

Bir paket gelmiş dostumdan:)

Geç kalmış bir tesekkür yazısı bu.


Aslında çok utanıyorum, aylar geçti ve ben daha bu yazıyı ancak yazabiliyorum. Sevgili dostum böle bir yazıya gerek olmadığını söylesede bu yazı yazılacak arkadaş :) 

Yaklaşık 2 ay önce kapım çalındığında Sevgili maviyeizsurenden sevgiyle bezenmiş bir paket vardı karşımda. Yüreği güzel insan, bir sürü hediye göndermiş bana.  Gönderdiği kitapları okumamıştım ve sayesinde Murathan Munganla tanıştım:) Bayram önü olduğu için Urfa işi şekerlik bayramda çikolatalarımızı ikram etmek için güzel bir seçenek oldu:) Şallari çok sevdiğimi daha önce söylemişmiydim:) Filler ise en çok oğlumu sevindirdi gösterip fiii fiii yapiyor:) tekrardan teşekkür ederim güzel dost:)

Sevgili maviyeizsüren güzel kızınla birlikte hep maviye daima maiye yol alman dileğiyle, Umutla sizi öperiz.

 Hediyeleşmek güzeldir:)

3 yorum:

  1. canımm beğenmene çok sevindim,
    o zaman seçimlerim isabet olmuş süper :)
    filleri Umudum çok sevdi demek ne güzel evinize bereket getirsin o filler,
    kitapları da keyifle okumanı dilerim,
    bizde Gülce ile sizi çoook öpüyoruz sizi seviyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. canımsın Baharcım. öperiz ikinizide:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...