26 Aralık 2013 Perşembe

Bebek Şekerlerimiz


Bebek şekeri, nikah şekeri, kına hediyesi v.b. günlerde dağıtılan bu tip süslerin bir kullanım alanı olması gerektiğini düşünenlerdenim. Çünkü bu süslere onca masrafın arasında azımsanmayacak bir bütçe ayrılıyor. Madem öyle insanlar kullansın. İlk düşüncem keçeden anahtarlık ve kitap ayracı yapmaktı. Fakat bu düşünce annelerim tarafından hamile hamile uğraşma dedikleri için rafa kaldırıldı. (Bir ara yaptığım örnekleri de buradan paylaşırım.) Sonra tekrar araştırma aşamasına geçtim. Bebek şekeri olarak satılan sabunları çok beğendim. Ama çok pahalı oldukları için vazgeçtim. Evde yapmak ise hamile biri için tehlikeliydi. Sonunda bu minik kovaları buldum. Daha sonra eşimle bunların tealight veya minik kaktüs saksısı olarak kullanılabileceğini düşündük ve sonunda bu modelde karar kıldık. Tüm malzemeleri bebek şekeri satan bir mağazadan tedarik ettim ama yaptım diyemeyeceğim çünkü iki gün sonra 36+5'te normal doğumla Umut bebeğimiz geldi. Zaten bir gece önce rüyamda görmüştüm doğum yaptığımı ve tek düşündüğüm " bebek şekerim yok, nasıl doğum yapacağım" olmuştu. Bebek şekeri ile doğum yapılıyor sanki :) Sonuç olarak maaile bebek şekerlerini apar topar yetiştirdiler Umut bebeğimize. Ne dersiniz sizce de bu tip hediyelerin bir kullanım alanı olması güzel değil mi?


1 yorum:

  1. Çok tatlı gözüküyor:)
    Ek gıda günlerinde kolaylıklar
    Daha çok haber bekliyoruz sizden:)

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...