2 Ağustos 2013 Cuma

11.Yüzyıl'dan Bugüne Müziğin Evrimi

11. Yüzyıldan günümüze müziğin değişimi ile ilgili ilginç bir çalışma izledim, açıkçası mükemmel olmuş. Bu videoyu sizlerle paylaşmamak olmazdı.


Bu beatbox çalışmasında, Symphony No. 5 - Beethoven, Minnie The Moocher - Cab Calloway,Stand By Me, ABC - Jackson 5, Thriller - Michael Jackson, Can't Touch This, Baby One More Time - Britney Spears,Say My Name - Destiny's Child, I Want It That Way - The Backstreet Boys, gibi bir çok esere yer verilmiş olmasına rağmen bir çok damga vuran şarkı da unutulmuş. Ama yinede ben çok beğendim. Sizlerde seversiniz umarım.


4 yorum:

  1. Ben de beğendim:)
    Şu dünyada iyi ki müzik denen şey var.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 4. kez düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...