5 Haziran 2013 Çarşamba

Kim bilir hangi olaylardan bihaberiz...


Medya Neredesin: Gezi eylemlerinin 9. gününe girdiğimiz bu günde ancak yazabilme fırsatı buluyorum. Aslında kaç gündür yazıyorum ama blogdan değil, sosyal medyadan. Ben tam bir sosyal medya bağımlısı oldum, halbuki benim dinlenmem lazım, ayaklarım o kadar çok şişiyor ki sürekli oturduğum için ama ne yazık ki doğru dürüst haber alabildiğimiz bir mecra bulunmuyor. Ülkemdeki bunca karışıklığa rağmen, olayları gösteren 2 kanalın olması gerçekten bir çoğumuzu televizyonlardan iyice soğuttu sanırım. Medyanın yanlı olduğunu biliyorduk ama bu derece bir şey yokmuş gibi laylaylom programlar yapılması birçoğumuzu kızdırdı. Gerçekten o kadar boş geliyor ki, orada insanlar özgürlük için biber gazına maruz kalırken, diğerinin eşinin kaç bardağı kırabileceği, ya da elbisenin modaya uyumu... Yada penguenler...

Türkiyem'de haber kanalıyım diye geçinen kanallar var: İnsan en azından haber kanalı olduğunu iddia etikleri kanallardan bir kaç haber almak istiyor ama ne yazık ki bu da mümkün değil. Reyhanlı olaylarında da haber yasağı getirilmesi beni çok kızdırmıştı. Bu yapılan ise, daha beteri yasak yokken halkı hiçe saymaktır. İnsanların kanalların önüne yürümeleri  sonucunda artık tepkiye dayanamayarak televizyon kanallarının 3 gündür haber yapmaları ise, bana inandırıcı gelmiyor. Daha kim bilir neleri haber yapmıyorlar diye düşünmüyor musunuz sizde? Kim bilir belki de en kızdıklarımız arasındadır medyanın bu tavrı!

9 yorum:

  1. Medya bu sefer sınıfta kaldı,yaşasın sosyal medya!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım zaten bir çok şeyi taraflı yayınlıyorlardı bu sefer kökten yayınlamadılar bu olmadı, hiç olmadı!

      Sil
  2. Ya sosyal medya olmasaydı biz nasıl haberdar olucaktık Herbirengim? yıllardır izlediğimiz kanallara inanamıyorum ya nasıl yaparlar böyle bişeyi.

    YanıtlaSil
  3. aynen öyle Aslıcığım bu kadarını tahmin bile edemezdim. Sosyal medya baş belasıdır diyenlerin de twitter hesapları var değil mi:)

    YanıtlaSil
  4. peki bunu türklere türkiyenin aydınlık demokratik kentleri dediğimiz yerlerde taksimde kızılayda bunu halka ki türk halkına reva görenleri birde kızıltepe yüksekova cizre silvan gibi kimsenin olmadığı medyanın bile görmediği yerlerde neler yaptılar bu halka ki karşısındaki türk bile değil artık siz düşünün türklere bunu yapan kürtlere neler yapmaz... biraz empati....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz empati derken siz benim yazımı tam olarak okumamışsınız diye düşünüyorum zira yazımın sonunda "Daha kim bilir neleri haber yapmıyorlar diye düşünmüyor musunuz sizde?" diye yazmıştım! bunun dışında o parkta Kürdü, Türkü Mazı Çerkezi v.b. vardı ben insana insan olarak bakanlardanım, insan ayırt etmek huyum değildir.

      Sil
    2. empati derken biraz düşünün neler çektiğimizi diye empati dedim... yoksa insan ayırımı yapmıyorum ama inanının gezi parkı olaylarında bizim gözümüzle size çok iyi davranıldı... ama yinede diren taksim diyorum ve saygılarımı iletiyorum.. böyle bir yazıyla bizleri buluşturduğunuz içinde tşkler...

      Sil
    3. paylaşım için rica ederim, yayınlanması gereken bir yazı olduğunu düşünüyorum. ayrıca Türkiye'in batı kısmında yaşayanların bilmediklerini de yazarak orada görenler aktarabilir bence!

      Son olarak; Biz ve siz ayrımı yapmak işte bütün mesele bu aslında!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...