4 Mart 2013 Pazartesi

Timothy Green'in Sıradışı Yaşamı


Kurşun kalem üretimiyle geçinen küçük bir kasabada yaşayan Green çiftinin, çok istemelerine rağmen, bir türlü çocukları olmamaktadır. Çift, ümitsizliğe düştükleri bir günde, sahip olmak istedikleri bebekle ilgili tüm dileklerini yazıp bir kutuya koyarlar ve arka bahçelerine gömeler. O akşam bir mucize olur ve evlerinde Timothy isimli bir çocuk belirir. Timothy, bu güzel çiftin yaşamını sonsuza değin değiştirecektir.

Hafta sonu film keyfimize bu hafta "Timothy Green'in Sıradışı Yaşamı" eşlik etti. Sıra dışı konusu ve sıcacık hikayesiyle iyi ki seyretmişiz dediğimiz filmlerden. Yalın ama enteresan senaryosuyla, yormadan seyrettiren, izlerken dinlendiren filmlerden. Umarım siz de izlerken keyif alırsınız.

16 yorum:

  1. Konusu güzele benziyor izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konusu yaratıcı ve huzurlu bir film, umarım seversin sende:)

      Sil
  2. Cuma akşamı izlemiştim bende, çok beğenmiştim gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende beğendim gerçekten dinlendirici bir film.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. :) merak ettiysen merakını dindirmenin tek bir yolu var:)

      Sil
  4. Fragmanını izledim canım ya mutlaka gitmek istiyorum. Sıradışı geldi bana konusu çok hoştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten farklı bir konusu var, böyle filmleri sırf yaratıcılıklarından dolayı bile izlerim:) fragman dedin de unutmuşum ben eklemeyi hemen ekledim:)

      Sil
  5. Öneri için teşekkürler. Bloğuma beklerim bende.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim Bak bu harika:) blogunuzu ziyaret ederim tabiki:)

      Sil
  6. Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim!

    http://visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vinetadında hoş geldin bloguma:)) bende takipçin oldum senin

      Sil
  7. Bu filmi çok merak ediyorum geçen gazete ekinde de okudum. Uzun zamandır sinemaya gidmeiyorum bebeişten sebep. Ama eşimi kandırıp 2-3 saatcik bıdığı ona bırakıp gidebilsme keşke.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım izleyebilirsin, evden izle diyeceğim ama sinemanın keyfide bir başkadır her zaman;)

      Sil
  8. Congratulations for your blog, is very beautiful and interesting. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  9. Thank you so much Maria dolores Lopez godoy. Greetings from Turkey to Spain. I'll glad to see you on my blog:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...