28 Mart 2013 Perşembe

J.K. Rowling'den Boş Koltuk


J.K. Rowling'den Boş Koltuk'u yaklaşık altı aydır bekliyorum. Sonunda çıkmış bugün kitapçılarda gördüm, liste fiyatı 32 TL idi. Bana biraz pahalı geldi. Artık kitapyurdu, hepsi burada veya başka bir yerden daha uyguna alma yoluna gideceğim. Okumak için sabırsızlanıyorum, bakalım Harry Potter serisinden elde ettiği başarıyı devam ettirebilecek mi ne dersiniz?

Tanıtım Bültenin'den;
"Barry Fairbrother kırklı yaşlarının başında beklenmedik bir şekilde hayata gözlerini yumar. Bu ani ölüm yaşadığı kasabanın halkı için büyük bir şok olacaktır. 

Arnavutkaldırımlı meydanı ve eski kilisesiyle Pagford, sıradan bir İngiliz kırsalı gibi görünse de bu tatlı görüntüsünün ardında bir savaş sürmektedir. Zenginler fakirlerle, gençler ebeveynleriyle, kadınlar kocalarıyla, öğretmenler öğrencileriyle sürekli bir çatışma halindedir. 

Pagford kesinlikle göründüğü gibi bir yer değildir. Belediye Meclisinde Barryden boşalan koltuk, kasabanın görüp göreceği en büyük savaşın tetikleyicisi olacaktır. Türlü düzenbazlıklar ve hırsla süren, herkesin birbirinin foyasını ortaya çıkaracağı seçim savaşında zafer kimin olacaktır?"

8 yorum:

  1. Hiç bilmiyordum yeni kitabının çıktığını, bende netten alırım heralde cidden yüksekmiş ücreti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende geçen bakınırken tesadüf eseri gördüm, hurriyetin soruyu bil kitabı kazan yarışmasında bu hafta bu kitap hediye ben katıldım, belki kazanırım:)

      Sil
  2. bence bu kitap için değer.okuyunca anlayacağınızı umuyor ve biliyorum..
    arkeoloji

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. j.k rowling'in diğer kitaplarını okumuştum, bunu da okumayı istiyorum bakalım artık bir şekilde okuyacağım:)

      Sil
  3. 32 tl mi.bizim ülkemizde neden kitaplar bu kadar pahalı anlamış değilim..zaten az okuyan bir toplumuz bari o az okuyan kesiminden hevesini kırmayalım derim.Ama j.k rowling için 50 tl de olsa alacağım bu kitabı..
    araba oyunları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bu kitap fiyatlarını biraz düşürmeliler, zira ciddi manada çok pahalı umarım insanların heveslerini artırmak için kitap fiyatlarınıda makul ölçülere getirirler:)

      Sil
  4. Bu yazarı hiç okumadım listeme alıyorum teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  5. :) rica ederim, harry potterların yazarı ama bu romanı büyükler için duyduğuma göre fantastik bir şeyler yokmuş kitapta.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...