22 Mart 2013 Cuma

Film ve Film


Victor Hugo'nun Sefiller adlı romanı, müzikal olarak filme çevrildi. Zira müzikal olarak çekildiği için, çok merak ettiğim bir filmdi ve vakit kaybetmeden izlemek istedim. Müzikal filmlere alışık olmadığım için, filmin ilk yarım saati alışma devresiyle geçti diyebilirim. Fakat ben sevdim, herkes sevmeyebilir çünkü alıştığımız tarzın dışında bir film. Mesela sevmeyenler arasında eşimde var:) Kısacası izlemediyseniz, klasik bir romandan uyarlanmış Sefiller'in müzikal haline bir şans verin derim. Seversiniz, sevmezsiniz bilemem ama en azından farklı bir film tarzı seyretmiş olursunuz:)


Bu hafta içinde izlediğim diğer film ise, Hitchcock. Bu film ise, Alfred Hitchcock Psycho/Sapık filminin çekimi dönemini ve eşi ilen olan ilişkilerini anlatır. Film,  Stephen Rebello’nun “Alfred Hitchcock and the Making of Psycho” kitabından sinemaya uyarlanmıştır. Hitchcock'u değerli usta Anthony Hopkins canlandırıyor. Filmi genel olarak sevdim ama tek sevmediğim İngiliz aksanının kullanılmış olaması. İngiltere doğumlu olan yönetmen içinde, Amerikan aksanı kullanılması hoş olmazdı zaten. Yani anlayacağınız üzere bu aksan meselesi benimle alakalı bir durumdur. Alfred Hitchcock hayranları  izlesinler kaçırmasınlar derim.

15 yorum:

  1. Sefiller çok sevdiğim klasiklerden biridir
    müzikalini de merak ettim şimdi
    öneriler için teşekkürler
    şu yabancı dil sınavım geçsin hepsini izleyeceğim
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende lise yıllarımda okumuştum ciltli çok güzel bir kitaptı. Rica ederim sınavında başarılar,

      Sevgiler,

      Sil
  2. Sefilleri bir kaç kez okuyup çok beğendiğim için bu filmi de mutlaka izlemeliyim. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldiniz bloguma:) Sefiller, benimde lise yıllarımda okuyup, çok ama çok beğendiğim bir kitaptı. Film dediğim gibi biraz farklı ama ben sevdim:)

      Sevgiler,

      Sil
  3. Sefilleri okudum ve değişik film versiyonlarını izledim Herbirengim. Fakat bu filmi henüz izlemedim.
    Hitchcock'u izlemek istiyorum çünkü başrollerde iki sevdiğim oyuncu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, ben daha önce Sefillere ait bir film seyretmemiştim. Müzikal tarzında çekildiği için bu biraz farklıdır diye tahmin ediyorum senin izlediklerinden:) Anthony Hopkins'in çok büyük bir hayranı olarak hemen izledim bende:)

      Sil
  4. Listeye hemen bunları da aldım! :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de severek izledim filmi, tabi kitabi daha derin islenmistir, daha guzeldir ama bu film gercekten farkli bir deneyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman kitaplar daha derindir zaten, belkide bizim okurken düşlediklerimizdir onları derin yapan bilmiyorum:)

      Sil
  6. izlemedim ama merakda ettim :)

    YanıtlaSil
  7. :) merak ettiysen , merakını gidermenin tek yolu var:)

    YanıtlaSil
  8. guzel bir filme benziyor muhakak izlicem...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...