15 Mart 2013 Cuma

Duyguların Rengi: Hafta Sonu Film Önerisi



Geçen sene izlediğim bu filmi, izlemeyenler için önermek istedim. İlk başlarda konuya hemen giremeseniz de film sizi öyle bir sarmalıyor ki iyi ki izlemişim diyorsunuz. Bilindik bir konuyu olmasına rağmen,çok sıcak duygularla işlenmiş bu film sizi içine çekiyor, yer yer hüzünlendirirken yer yer de güldürüyor.

 1960'larda Jackson, Mississippi'de geçen "Yardımcı", siyahi insanların çektikleri eziyetleri farklı bir bakış açısı ile gözler önüne seren bir film. Üç yardımcının yaşadıkları dramı, çalışma şartlarını ve hayat mücadelelerini kitaba aktarmak isteyen beyaz bir kadının, üç siyahi hanımla farklı dostluk hikayelerini konu alan bir film. Octavia Spencer The Help'deki oyunculuğu ile 2012 Occar en iyi kadın yardımcı ödülünü almaya hak kazanmıştır.

Eğer izlemediyseniz, Duyguların Rengi,  hafta sonu için güzel bir film alternatifi olması dileğiyle iyi seyirler.

10 yorum:

  1. Bugün kitapçıyada uğradım ve bu kitabı gördüm orda. Filmini izlemiştim ama kitabını okumamıştım nedense almadım.
    Filmi çok sevmiştim bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de kitabını okumadım, hatta kitabı olduğunuda şimdi senden öğrendim:) ama eminim ki kitabı da çok lezzetlidir:)

      Sil
  2. Çok güzel bir filmdir, severek izlemiştim:)
    Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severek seyrettim:) mutlu hafta sonları;)

      Sil
  3. Yazıyorum bunları bir kenara tatil gelince izlemek için böyle güzel filmler lazım olurr.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende güzel bir film duyunca hemen not alıyorum ki unutmayayım:), zira bugünlerde iyi film bulmak zor oldu:/

      Sil
    2. Çok haklısın iyi film bulmak cidden zor. :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. merak etmek güzeldir;) sonunda muhtemelen izlersin:)

      Sil
  5. Bozcaada'da sahildeki kitapcinin tavsiyesiyle alip bayildigim kitap,en kisa surede filmini de izleyecegim(Zuleyha)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...