4 Mart 2013 Pazartesi

Biraz benden

Güzel bir iletişim yakaladığıma inandığım blok arkadaşım Bahar mimlemiş beni. İşte cevaplarım;


1- En son kime yalan söyledin? Neden? 
Ben pek yalan söylemem, söylesem de bu konuda bir mecburiyetim vardır(birine zarar gelmesin diye söylemek durumundayımdır). Ama en son kime yalan söyledim inanın hatırlamıyorum.

2- Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun. 
Kendime itiraf edemediğim bir şey yok diye düşünüyorum ama bilinç altı bu benim de bilmediğim itiraflarım olabilir:))

3- En son severek okuduğunuz kitap hangisi? 
Buket Uzuner, İki Yeşil Su Samuru

4- Şuan istediğin işi mi yapıyorsun? 
Şu an istediğim işi yapmıyorum, zira kendi istediğim gibi bir iş bulamadığım için bu aralar evdeyim.

5- Öleceğini bilsen ömrünün son zamanlarını nerede, kimle geçirmek isterdin?
Beni koşulsuz seven ailemle, Fethiyede.

6- Favori şarkıcın ve şarkısı?
Bu aralar yok desem. Ama genel olarak keman sesini çok severim Farid Farjad'ın eserleri ruhumu dinlendirir.

7- Her bölümünü heyecanla takip ettiğin bir dizin var mı? 
Homeland, Breaking Bad ve Game of Thrones gayet güzel ve heyecanlı gidiyor ama hepsi tatilde şuan:)

8- Keşke..?
Keşke keşkeler olmasa desem çok mu ironik olur. (Tabi ki benim de Dünya barışı, kimsenin açlıktan ölmemesi, doğanın katledilmemesi gibi dileklerim var)

9- Kötü alışkanlıkların var mı?
Abur cubur çok seviyorum. 

10- Sence ideal eş nasıl olmalı? 
Benim eşim gibi olmalı.

Kimi mimliyorum; Bende cevaplamak istiyorum diyen herkesi.

8 yorum:

  1. Cevaplarını keyifle okudum ^-^
    Güzel bir hafta geçirmeni diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın Ayşimcğim, hepbirlikte inşallah:))

      Sil
  2. Çok şeker cevapların
    farid farjad süper ben de seviyorum
    mail attım sana canım
    görüşürüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim:) Farid Farjad candır özelikle de benim gibi keman öğrencileri için:))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Karanlık prenses okumuyorsun demedimki ben sana, yoksun bu aralar dedim:/

      Sil
  4. Yalanlar ve keşkeler Herbirengim. Yalan değilde kimseyi üzmemek için söylenmiş bir kaç kelime diyeyim ben :) keşkelerim vardır ve üzücüdür.
    İlgiyle okudum mim okumayı seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. :) evet aslıda tam olarak da yalan olmuyor ama kelime anlamına bakarsak da yalan oluyor ama napalım birini üzmektense yalan söylemek daha doğru oluyor gibi sanki:) keşkeler de işte olmadan olmuyor galiba:)
    mimlerde bize blogerlerin yaşamlarından/kişiliklerinden ipuçları veriyor:)haklısın çok keyifli

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...