8 Şubat 2013 Cuma

Yeni Dizi Tanıtımı: Following




9 yıl önce FBI dedektifi olan Ryan Hardy ünlü seri katil JOE CARROLL'ı yakalamış ve Carroll'u herkesten iyi tanımaktadır.






Joe Carroll edebiyat öğretmenliği yaptığı dönemde Virginia Üniversitesi'nin kampüsünde 14 kız öğrenciyi öldürmüş çok zeki bir seri katildir.




Carroll'un eski eşi Claire, ve oğlu Joey,





ve yeni FBI ajanı,












9 yıl önce olmuş bir olayın günümüzle ne ilgisi var derseniz, Joe Carroll hapishaneden kaçar ve artık olay daha farklı bir yere varmıştır. Zeki seri katilmiz,seri katiler arası bir bağ oluşturur ve kovalamaca başlar. Henüz 3 bölümü yayınlanan dizinin ilgi çekici bir hikayesi var. Ben şimdilik beğendim, sizlerde izlerseniz, fikirlerinizi benimle paylaşmanızı dilerim.



8 yorum:

  1. Çıktığı günden beri izliyorum.
    Üç bölümde çok güzeldi, oyunculuklarda etkileyici bence.

    YanıtlaSil
  2. Kevin Bacon çok beğendiğim bir oyuncu ama bu diziyi izlemedim Herbirengim. İzleyip fikrimi yazarım sana.

    YanıtlaSil
  3. tülin---> gerçekten hem sürükleyici hem de oyunculuk açısından güzel bir dizi:) ayrıca fikirde enteresan yani şimdilik iyi gidiyor böyle devam etmesi dileğiyle:))

    Aslı---> Aslım KEvin Bacon gerçekten başarılı bir oyuncu:) hem ayrıca seninle dizi film fikirlerimizin temel anlamda uyuştuğunu düşünüyorum umarım seversin sende:)

    YanıtlaSil
  4. güzel bir konusu var, bizdeki 20 dk ya benziyor. polisiye tarzı diziler heyecanlı oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Akıcı bir diziye benziyor,izlemey çalışırım
    tanıtım için teşekkürler canımm:)

    YanıtlaSil
  6. yesimdusova---> 20 dk ben seyretmedim ama next 3 days'de uyarlama olduğunu duymuştum.

    Bahar--->:) 3 bölüm oynadı şimdilik baya güzeldi, umarım seversin sende:)

    YanıtlaSil
  7. Bende hemen izlemeye başlacağım.Paylaşım için teşekkür.Bloğunu izlemeye aldım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok sevindim, iyi ki tanıştık adaşım:) Umarım izler ve beğenirsin:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...