25 Şubat 2013 Pazartesi

Mim:Hangi Şekilde Kitap Okursunuz?

Mim:Hangi Şekilde Kitap Okursunuz?


Tabi ki Dünyada kitap okuyorum, ama bu karikatürümsü resim çok hoşuma gitti sizinle de paylaşmak istedim. Sevgili Bahar mimlemişti beni çok uzun süre sonunda ancak yapabildim, konu kitap olunca yapmadan da geçme olmazdı di mi ama:))

Ben bir çok şekilde kitap okuyorum ve çeşitli değişkenler benim kitap okuma şeklimi etkiliyor. Mesela;


Mevsim: Yazın en çok deniz kenarında yada havuz başında kitap okumayı severken, baharda çok sevdiğim balkonumda veya gittiğim açık hava bir mekanda kitap okumayı çok severim. Kışınsa evin en sıcak mekanları daima benimdir:)


Gece/Gündüz: Gece en ok uyumadan önce yatağımda kitap okumayı severim ama sevmediğim bir film yada dizi izlemek durumundaysam koltukta otururken kitap okumak benim en sevdiğim durumdur. Gündüz ise genelde salonda kitap okumayı severim.

Yolculuk esnasında: Yolculuk esnasında da kitap okumak en büyük zevklerim arasında yer almasına rağmen eğer otobüs yolculuğundaysam ve yol bozuksa asla kitap okuyamam, ama yol kaymak gibiyse kitap bitme durumuna yaklaşır.

Reklam aralarında: Aslında çok televizyon seyreden biri değilim ama reklam aralarını veya film seyrederken verdiğimiz araları da mutlaka kitap okuyarak değerlendirmeyi seven biriyim. Hatta kitap çok akıcıysa bazen film araları benim yüzümden uzayabiliyor.

Uzun bekleyeceğim mekanlarda: Hastane, banka gibi uzun süre bekleyeceğim zamanlarda mutlaka yanımda bir kitap götürürüm ki canım sıkılmasın:)

Genel olarak yatarak ve oturarak kitap okurum, benim için uzanarak kitap okuman uykumun gelmesine bir etken değildir:) Kısacası havada karada denizde seviyorum kitap okumayı:)

Kimleri mimliyorum:.bu mimi yapmamış olan ve yapmak isteyen herkesi:)

5 yorum:

  1. Biliyordumm sen de her şekilde karada denizde havada okuyanlardansın,mevsimlere göre anlatımın da çok hoş olmuş
    sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ivit ben de her şekilde okumaya çalışanlardanım:)) ama güzel bir hava görüncede içerde okumak gelmiyor değilmi insanın içinden;)

      Sil
  2. Cevaplarını çok sevdim Herbirengim.
    Amaç okumaksa eğer, Yer hiç önemli değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle Aslıcım:)) amaç okumaksa bize hepsi uyar:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...