11 Şubat 2013 Pazartesi

Haftanın Sözü #2


Hareket etmezsen zincirlerini fark edemezsin.
Lev Tolstoy

Bu yakınlarda bu sözü çok da iyi anlamamıza sebep veren olaylar oldu. İnsan günlük rutininde kaybolmuş yaşarken bazı durumların farkına varmadan zincirlere vurulmuş bir şekilde, zincirlerin el verdiği ölçüde hareket sahasında yaşamına devam ediyor. Taa ki bir gün karşısına hareket sınırları dışında bir imkana sunulduğunda, cesaret edipte o imkana doğru bir adım atarsa zincirlerini o zaman fark ediyor. Ne dersiniz, sizce de arada bir günlük rutinden çıkıp, silkelenmekte fayda yok mu?

8 yorum:

  1. O zaman iyiki zincirlerini farkedenlerden olmuşuz Herbirengim.
    Çoktan kırdım o zincirleri ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı--->iyi ki kırdın zincirlerini:)), insan gerçekten bazen fark etmiyor ve fark ettiğinde de bu duruma çok şaşırıyor

      Sil
  2. Ne doğru bir söz!
    Farkında olmak, farkederek yaşamak çok önemli neyse ki fazlasıyla böyle yaşayabilen bir insanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim ne mutlu ki böyle yaşayan bir insansınız, darısı bu şekilde yaşayamayanların başına:)

      Sil
  3. Canım kitap konusunda mimlemiştim senii:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) en kısa zamanda yanıtlayacağım, teşekkür ederim.

      Sevgiler,

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...