5 Ocak 2013 Cumartesi

Geveze: Veda Hikayeleri


Sürekli dinlemeseniz de, evde,  yolda, otobüste bir yerlerde mutlaka Geveze'nin radyo programının  sonunda anlattığı veda hikayelerine rast gelmişsinizdir.  İşte bu kitap, radyo programın sonunda anlatılan anonim hikayelerden derlenmiş. Aslında içlerinden bazıları bildiğimiz, duyduğumuz hikayeler ama yine de çok hayatın içinden ve bizdenler. Kitap, elimizin altında bulunup zaman zaman hayattan bunaldığımızda bize umut verecek cinsten. Ben Geveze'nin diğer kitapları Aşka Dair ve Hayata Dair kitaplarını da okumak niyetindeyim:-) Ben beğendim, sizlere de tavsiye ederim:-)

7 yorum:

  1. Bir zamanlar geveze yi çok dinlerdim ben de,demek ki kitabı da çıktı,bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bahar--->yeni değil aslında ama ben yeni okudum:-)

    YanıtlaSil
  3. Bende tam aksi Geveze'yi dinlemeyen ama okuyan gruptanım Herbirengim :) Okumuştum bu kitabını, hafif hemen okunan bir kitaptı.

    YanıtlaSil
  4. kitap arıyordum iyi de oldu buraya rastlamam teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Aslı--->:-) evet cok kolay okunabilen bir kitap ama bence icindende insan olmak adina alacağimiz cok sey var:-)

    Özer Öztürk---> :-)umarim sizde seversiniz benim gibi:-):-)

    YanıtlaSil
  6. Tr ye gelince almak lazim

    YanıtlaSil
  7. Lô - Lâ--->:) umarım seversin sende hüzünlü peri

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...