19 Ocak 2013 Cumartesi

Garip Banka Dialogları: Kredi Zorla Kredi Kartı

Kısaltmalar:
BST: Banka Satış Temsilcisi

ME: Müşterinin Eşi
M: Müşteri:


Dialog IV:
BST: Merhabalar  ben HerBiRenk Bank'tan arıyorum. XY Bey ile görüşecektim.
ME: İyi günler ama bu telefon XY'ye ait değil ki, ben ZY yani XY'nin eşiyim.
BST: Peki XY ile ne zaman görüşebiliriz?
ME: XY'nin telefonu değil ki bu benim telefonum, buradan kendisine ulaşmayı nasıl düşünüyorsunuz? Yani benim telefonum, eşimin ismi ile nereden elinize ulaştı?
BST: Üye iş yerlerimizden yaptığınız alışverişlerde vermiş olduğunuz telefon numaralarından ulaştık size.
ME: Yani üye iş yerleri numaralarımızı mı satıyor
BST: Yok üye iş yerleri olduğu için (kem küm), eşinize ulaşabileceğimiz bir numara veya saat söylerseniz biz o saate ararız kendisini.
ME: Eşim yanımda vereyim, ama biz kart istemiyoruz.
BST: Merhabalar beyefendi, size HerBiRenk Kart'ın avantajlarından bahsetmek istiyorum.
M: Çok hızlıca bahsederseniz, almayacağım kartı ama anlatana kadar arayacaksınız biliyorum.
BST: HerBiRenk Kart'a sahip müşterilerimiz, yani siz özel indirimden ve HerBiRenk puanlardan yararlanacaksınız. Siz özel müşterilerimiz arasındasınız ve bankamızın sizin için HerBiRenk Uçuş Kart'ın avantajlarından yararlanarak ücretsiz uçak bileti almanıza yardımcı olacak.
M: (Nereden de özel olduk acaba) Hanımefendi iyi de benim HerBiRenk Kart'ım yok ki?
BST: Ben sizi buradan kart alma birimine yönlendireceğim zaten, üstelik buraya kadar gelmenize de gerek yok, kartınızı evinize kadar yollanacak.
M: Ben kart istemediğimi belirtmiştim, hala istemiyorum.
BST: Bunu bir tanışma olarak farz edin, bir yıl sizden komisyon ücreti almayalım.
M: Kullanmayacağım bir kart olduğu için, istemiyorum.
BST: HerBiRenk Kart'ınızla yapacağınız alışverişlerle bir çok puan ve avantaj kazanacaksınız.
M:  Sizin anlamadığınız bir şey var benim HerBiRenk Kart'ım yok. Çok ısrar ediyorsanız,bana ömür boyu kart ücret ödemeyeceğim ve içerisinden bir aylık para çektiğimde faiz uygulamayacak bir kart veriyorsanız kabul ediyorum.
BST: (Sessizlik) Ama beyefendi öyle bir kartımız yok, ama çok avantajlı indirim ve puanlarımız var.
M: Bu hizmetleri diğer bankalarda sağlıyor, ben kart falan istemedim, beni siz aradınız ve zorla kart vermeye çalışıyorsunuz bu şartlarda veriyorsanız kabul, vermiyorsanız ben zaten bir şey talep etmemiştim.
BST: Anlıyorum, teşekkürler.
M: İyi günler.
BST: İyi günler beyefendi.

Okumayanlar için Dialog I  Dialog II  Dialog III

4 yorum:

  1. süperdi :):):)güldüm sabah sabah..

    YanıtlaSil
  2. :)))komik durumlar ama hep yaşadığımız

    YanıtlaSil
  3. Herbirengim :) özlemişim senin bu banka dialoglarını :)

    YanıtlaSil
  4. ARSELİ-CE GÜNLER--->ya aslında sesli çekip yayınlamak lazım:)) daha da komik bir durum olur:))

    Bahar---> evet hepimizin başına geliyor ama itiraf edeyim ben aslında biraz bu dialoglar yaşanırken epeyce eğleniyorum:))

    Aslı--->haklısın uzun bir ara vermiştim bu dialoglara:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...