28 Aralık 2012 Cuma

Hafta Sonu Film Alternatifi: Upside Down


*"Herhangi bir nesnenin çekimi diğer dünyadan gelen nesne ile dengelenebilir. 
Ama sorun şu ki karşı madde ile temas ettikten bir kaç saat sonra nesne ısınıp yanmaya başlıyor. 
Bu kanunlar evrenin kendisi kadar eskiler.  
Onlar değişmez ve istinasız. 
Çekim gücü... 
Onun yenilmez olduğunu söylüyorlar. 
Ben ise buna katılmıyorum. 
Ya aşk, yer çekiminden daha güçlü ise? "





Adam, alt Dünyada yaşayan fakir bir delikanlı,










Eden ise üst Dünyada yaşayan ve zengin bir kız,










Farklı Dünyaları insanları kavuşabilecek mi? kavuşacaklarsa bu nasıl olacak? Merak ettiyseniz izleyin görün derim:))




Zengin fakir hikayesinin fantastik bir dille anlatılmış hali olan bu filmin baş rollerinde, Kirsten Dunst, Eden Jim Sturgess oynuyor. İzlerken alt üst Dünyayı bir arada izlemek biraz yoruyor olsa da tamamen güçlü bir hayal gücünün ürünü olan bu filmi, sıkılmadan seyrettim. Film zevkleri kişiden kişiye değişse de, hafta sonu için keyifli bir alternatif isterseniz Upside Down güzel bir seçim olabilir.


*Film'in kendisinden alıntıdır.

8 yorum:

  1. Bu filmi ilk kez sizden duydum. Bir an önce seyretmem gerek. Çok merak ettim. :) Teşekkürler paylaşım için. ;)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, konusu benim de çok ilgimi çekti ve gerçekten değişik bir hayal gücünün elinden çıkmış bir film:) beğenirseniz bana da bildirirseniz daha çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  3. Konusu ilgimi çekti bir de sen önerdiysen güzeldir bence en kısa zamanda izleyeceğim,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Bahar---> :) rica ederim ne demek, tabi bazı yerlerde mantık hataları var ama cidden akıcı ve kendini sonuna kadar sıkılmadan seyrettiren bir film:))

    YanıtlaSil
  5. Canımmm izledim filmi çok beğendim,çok teşekkürler:)
    Masal tadında bir yıl diliyorum sana:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bahar---> beğendiğine sevindim:))
    ben de sana ve ailene mutlu sağlıklı ve huzurlu bir yıl diliyorum:)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Güzel filme benziyor nasıl kaçırmışım ben bunu.:)

    YanıtlaSil
  8. huyumkurusun---> hiçbir şey için geç değil ;) umarım izleyince sen de seversin:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...