30 Ağustos 2012 Perşembe

Dizi Önerisi: Bones







Antisosyal ve toplum değerlerinden bir haber olan Antropolog Brenan











Bir FBI ajanı Seeley Booth












Marjinal bir ressam ve aynı zamanda da teknoloji ile arası iyi olan Angela













Böcek bilimci Hodgins












Dr. Brenan'ın asistanı ZACK






Sadece kemik olarak kalmış cinayetlerin çözülmesi için bir antropolog ve FBI ajanın yollarının kesiştiği bir dizi bones. Dizi kıtlığı çektiğimiz günlerde farklı karakterleri bir araya getirmiş olan Bones imdadımıza yetişti. Umarım sizde severek izlersiniz.

4 yorum:

  1. Geçen yıl ilk dört sezonu zevkle izledim.Meraktan 5.sezon ilk bölümü de bilgisayardan izledim ama tv'nin verdiği tadı vermiyor:(

    YanıtlaSil
  2. bones çok karışma çıkıyor ama hala izlemeye elim gitmiyor, oysaki severim bu tarz dizileri, bu arada benim dizi izlediğim site malesef artık dizileri yayınlamıyor, senin tavsiye edeceğin bir site varmı canım ? sen nerden izliyorsun ?

    YanıtlaSil
  3. pembekekik---> ben sana cevap yazmıştım neden görünmüyor:((

    Biz az sonra Dürr-i Yekta'ya da yazacağım gibi indirip seyrediyoruz benim de hoşuma gitmiyor 5. sezondan sonra ben de ara vermiştim, şimdi bitirdim sezonu, son sezon biraz öylesine gibiydi ama:)) olsun

    Dürr-i Yekta---> bizim film dizi seyrederken, ses ve görüntünün çok iyi olması gerekiyor yoksa çok beklediğimiz bir film olsa bile seyretmiyoruz:S (hele cam çekimleri asla seyretmeyiz) bu kaliteyi de internet sitelerinden elde edemediğimiz için indirme yöntemine gidiyoruz. Biraz daha zahmetli ama ses görüntü kalitesi ön planda:))

    huzursuzruhum.blogspot.com (aslı) da internet üzerinden izliyor sanırım ona sor istersen:))

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle ses ve görüntü kötüyse bende izlemiyorum, indirerek izlemeyi hiç denemedim, pekde iyi bilmiyorum aslında indirip alt yazı yüklemeyi :) peki indirdiğin siteyi bana linkini atarmısın ? bir deneyim becerebilirsem o yönteme giderim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...