9 Ağustos 2012 Perşembe

Benim Olmayacaksan;)

Sevgili bloger dostlarım,

Biz eve Browni Intence alacaksak, 3'lü paket alırız ve her zaman 2 tanesini ben yerim, birini de eşim:) İşte bu hafta sonu yaşadığımız bir olay:)


Kısaltmalar:
B:Ben
E:Eşim

B: Dün akşam yediğimiz Browni'nin kalanını sen mi yedin?
E:Yoo, hep seni yiyorsun ya, ben sen yedin zannettim.
B: Bende bu sefer sana bırakmıştım, yerinde de göremeyince sen yedin zannettim.
E: Hımm peki paketi nerede?
B: ımmm, çöpte! (Bu arada başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş ve kıp kırmızıyım)
E: bak günahımı aldın:)
B: browni benim olmayacaksa, kara toprağın olsun :p

2 yorum:

  1. Ölümüne sevgi böyle olsa gerek :)

    Herbirengim diyalog harika :)

    YanıtlaSil
  2. Aslı--->:))) eheueh napalım başka eğlencemiz yok birbirimizle uğraşıyoruz:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...