5 Nisan 2012 Perşembe

Manili mim


Huyumkurusun mimlemiş beni, bana farklı bir deneyim yaşattı bu mim.

Mim konusu: Mani yazıyoruz.(Aslında atışmalı daha güzel olsa da blog ortamı pek buna müsait değil.O sebepten karşılıklı atışamasak da merak etmeyin zevkli olacaktır.Kafiyeyle uğraşmayı sevmeyenler bile isterlerse eminim yazabilirler.Sonradan çok zevkli hale geliyor.Ben çok severim.Sözlükte de böyle bir başlık başlattım mani yazarken çok eğlendiğimi hatırladım .Yalnız bir yan etkisi var konuşmalarınız bile kafiyeli birer mani gibi olmaya başlıyor.En azından benim öyle.:))

Örnek:

Bu mimi deneyiniz
Eminim çok eğlenirsiniz
Zor gibi gözükse de
Kolaydır bilesiniz

1.Sevdiğiniz bir kişiye olan duygularınızı maniyle ifade ediniz.(İlla erkek arkadaşınız olması gerekmez.Sevgi çok genel bir kavramdır.Arkadaş,dost,anne,kardeş vb)

Hayatıma anlam katan ailem,
Sizsiniz beni ben eden,
Özüm sözüm birdir benim,
Sizi görmeden edemem,

2.Sizi gıcık eden ya da sinir eden bir olayı ya da kişiyi konu ederek yazınız.

Zaman zaman yüksek dozla gelirsin,
Benzin, elektrik, doğal gaz dinlemezsin,
Hepimizi kırıp geçirirsin,
Peki sıra maaşa gelince neden cimrileşirsin?

3.Sizin için olmazsa olmaz bir eşya,program vb için yazınız.

Kemanımın telleri,
Eder dinleyenleri deli,
Eğer dinlemediyseniz beni,
Geri durun geri,

4.İstediğiniz bir konu hakkında yazınız.

Bu ara taktım twiter'a
Ama hiç followerım yok orda,
Can sıkıntısından twiterda,
Hepsi gelir, geçer sonuçta

5.Bir blogger seçiniz ona atışma tarzı bir mani yazınız.

Aslı bu mani sana,
Neşe getirdin bloguma,
Ama kızdıracağım seni,
çünkü mimleyeceğim bu konuda;)

Açıklama:Bunların hepsine yazmanız şart değildir.Dilerseniz sadece birine de yazabilirsiniz.Atışma yaptığınız kişi başta olmak üzere diğer bloggerları da mimleyiniz.Size atışma mani yazan kişiyle sizin atışma göndereceğiniz kişi farklı olsun ki atışma sürebilsin.:)


Mimlenen mani severler: Aslı, Durriyekta, Doz Büyücüsü, okuyan

9 yorum:

  1. Çok hoş olmuş:)
    Teşekkürler canım mim için.
    En kısa zamanda deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. :))) ay zaten okurken çok eğleniyordum :) sona bir geldim adıma yazılmış maniyi görünce nasıl bir kahkaha attıysam :)) çok şekersin sen ya :) hala gülüyorum Herbirengim :))

    Ne desem bilemedim ama şunu söyleyeyim, kelimeler büyülüdür ve bazı insanlar büyüyü bozar ben onlardan biriyim, bilirsin ifade eksikliği var bende :)

    Aslı bunu okudu

    Bir güldü doyasıya

    ilham geldi bir anda

    maniyi yazdı buraya

    :)) ay çok güldüm inan ya, gerçekten çok şekersin :)

    Birde harika yazmışsın hele, sinir eden olay veya kişide koptum ben :)

    YanıtlaSil
  3. rengimm okuduğum en güzel manileri sen yazmışsın, ama çok bu ya ben yapamıyorum ki bunu :((

    YanıtlaSil
  4. okuyan---> Günaydın:) rica ederim, seni ne zamandır mimlemek istiyordum kısmet bu güneymiş:)

    Aslı--->:)

    seni eğlendirip güldürebildiysem ne mutlu bana:)
    Taktım bu ara zamlara,
    Milletçe alıştık herhalde,
    Tepki veren yok tüm bu olanlara,

    senin manini de çok sevdim bu arada,

    ilhamın güzel gelmiş,
    beni mutlu etmiş,
    rengime renk vermiş,
    manini okuyan herbirenk teşekkürü borç bilmiş:)

    sevgilerimle güzel kalpi Aslıcığım,

    Dürr-i Yekta---> ben sadece acemi bir maniciyim, denesen eminim sen de yapabilirsin, ama yapama dersen de sen bilirsin, okuyan yüreğine sağlık:)

    Gul/İnn---> ben de çok farklı buldum mimin konusunu, istersen sen de yazabilirsin:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Salam! Cox gozel bir post! Yaxshi hazirlanmish!

    YanıtlaSil
  6. Dün cevapladım canım:)
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/04/mim-konusu-mani.html

    YanıtlaSil
  7. :))
    Yeni Blog Açtım Destekleriniz Bekliyorum Sevgilerle...
    http://o-anda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Amin---> Selam çok teşekkür ederim.

    okuyan---> çoktan okudum ama cevap vermek ancak kısmet oldu:)

    O'an---> Destek vermek isterim ben de fotoğrafla igilenmeye başladım yeni yeni http://www.flickr.com/photos/herbirenk bu da benim adresim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...