10 Nisan 2012 Salı

Leylamız'ın gözleri Bozulmuş:)


Bu Leyla da nereden çıktı derseniz, kendisi bizim arabamız olur:) İlk aldığımızda kaskoydu, vergiydi derken bize çok masraf olmasından mütevellit ismini Leyla koyduk:)

Neyse efendim bizim Leyla'nın periyodik muayenesi gelmişti, götürdük malum kuruluşa baktılar ettiler. Test sonucunda Leyla testi geçmişti geçmesine ama, farlarının yönü hatalıymış:)

İşte eşimle aramızda geçen diyalog:

B: Arabanın gözleri bozulmuş.
E: Yani?
B: Şaşı.
E: Sonuçta geçti mi geçmedi mi?
B:Geçti ama şaşıymış.
E: Sensin şaşı:) kzımız çamur atma:)

ve bugün bana eşlik eden kardeşime teşekkür ederim:)

İşte böyle sevgili bloglerler, çok yazasım var ama nedense yazmıyorum:(

10 yorum:

  1. Eşinle arandaki konuşma çok hoş :) arabanın gözleri bozulmuş? :))

    Benim yazasım bile yok :( napıcaz böyle bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  2. :)))

    Bende diyorum ben yine neyi yamuk okudum diye. Arabanin adiymis meger ;)

    Cok yasa bella

    YanıtlaSil
  3. Sizin açınızdan çok üzücü bir durum olsa gerek.Leyla'nıza geçmiş olsun dileklerimizi iletin. :)

    YanıtlaSil
  4. Bir doktora göstermekte fayda var.:)Eğlenceli hoş bir dialogmuş.:)

    YanıtlaSil
  5. Karikatür çok komik:):) yazında öyle :):)

    YanıtlaSil
  6. Leyla'yı görmeden çok sevdim

    YanıtlaSil
  7. Canım sayfanda mimin var:) Cevaplamak istersen mutlu olurum:)

    YanıtlaSil
  8. okuyan---> teşekkür ederiz:)

    Aslı--->:) eheueh napalım hayatı renklendiriyoruz kendi çapımızda:) yazasımız gelmeli bence:/

    Lô - Lâ---> ben de yazdıktan sonra dedim acaba gri kentin kraliçesi üzerine alınır mı diye:) eheueh:) sen de çok yaşa:)

    Âwdil--->:)) teşekkür ederiz efenim, biraz üzüldük ama o bizim kızımız kabullendik durumu:) zaten baş göz edeceğiz yakında:)

    huyumkurusun---> göstereceğiz artık bir doktora:)

    Sessiz Prenses---> çok teşekkür ederim:))

    mine---> biz de çok seviyoruz ama sanırım bu ara baş göz edeceğiz yaşı geçiyor:)

    Amin---> çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...