24 Şubat 2012 Cuma

En Sevilenler


Benim Dünyam beni mimlemiş teşekkür ederim kendisine:)

Mim Konusu En Sevilenler

1. En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb.

*Gezmek, görmek ve okumak.
*Yemek yapmak,
*Keman çalmak (daha doğrusu çalmaya çalışmak:))
*Tiyatro, sinema, sergi v.b sanatsal aktiviteler.
*Fotoğraf çekmek ve çekilmek:)


2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?

*Gazete okurum
*Maillerime bakarım.
*Facebook'uma bakarım
*Bazen twitter'a bakarım.
*Blog faaliyetlerimi gerçekleştiririm.
*İlgimi çeken konuları araştırır, videolarını izlerim.


3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?

Carlito'nun Yolu
Kuzuların Sessizliği(tüm seri)
Pulp Fiction
Saw(tüm seri)
Esaretin Bedeli
Kill Bill
Yüzüklerin efendisi
Se7en
Leon
Pianist
Benjamin Button
Yeşil Yol
Siyah kuğu
KArdeş Gibiydiler
Prestij
Kaybedenler Kulübü
Babam ve Oğlum
..... bu liste uzuar gider


4. Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?

Hiç bir şey almak istemiyorum şu anda:)

5. Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? (3 adet)

1.Farid Farjad - shaneh
2.Farid Farjad - Ghoghaye Setaregan
3.Concerto Guitar Rodrigo De Aranjuez

Kimi mimlesem: kremkaramel, Mr.E

Fotoğraf: http://www.mumine.com/bebek-resimleri/16977-keman-calan-kiz-cocugu-resmi.html

6 yorum:

  1. kemanlamı ilgileniyorsun harikaa bir şey bu, çok isterdim keman çalabilmeyi, mutlaka ilerletmelisin

    YanıtlaSil
  2. Herbirengim filmlere bayıldım, nerdeyse hepsi izledigim ve sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
  3. :) birinci madden pek güzel. bi de leon ve siyah kuğu ah ah.

    bu mim benden dağılmıştı. benim dünyam, karameli mimlemiştim. iyi olmuş sana da gelmiş. 150 kişi mimlemiştim.
    :)

    YanıtlaSil
  4. sevdiğin filmlerin çoğu tebessüm ettirdi ben de severim çoğunu.
    çok keyifli bir mim olmuş =)
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
  5. Dürr-i Yekta---> evet ilerliyor gün geçtikçe ama çok zor bir enstrüman, olacak sanırım, yavaş yavaş, sende dene o zaman:)

    Aslı--->:) aslında liste daha uzar giderdi, mutlaka seninde listen uzar:) ben sana demiştim kovalarla terazilerin ortak noktaları çok olur diye:)

    deeptone---> 150 kişi mi? woow:) zaten Natalie Portman hayranı bir insan olarak ondan film yazmamak olmazdı, daha Leon'dan ne olacağı belliymiş:) 1. madde için teşekkürler:)

    kuccukkurba--->:) çoğu klasikleşmiş filmlerdi zaten:) sevgiler kuccukkurbamm:)

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...