Ana içeriğe atla

NE dilesem, ne dilesem?

Bulunmaz Hint Kumaşı blogunun sahibesi Sevgili Emine, yeniyılda olmasını istediğim 12 şeyi yazmam için beni mimlemiş.  Teşekkür ederim:)) Neler çıkacak ben de merak ediyorum şu an, çünkü genel olarak dilekleri olan biri değilim:)


1) Dünya üzerinde ayak basılmadık yer bırakmamak istiyorum, her yerin tarihi kısımlarını, kültürün, yerel tadlarını, gezilecek kısımlarını ve insanlarını tanımak keşfetmek istiyorum. Ama her yeri gezemeyeceksem de Karadeniz, Güney Doğu Anadolu Turu, İtalya, İspanya, Güney Amerika, Prag, Viana, Budapeşte gitmek istediğim yerler arasında:)

2) bu sene hiç hasta olmak istemiyorum, zira geçen sene 5 kere; 3'ü çok ağır, 2'si ağır olmak suretiyle hastalık istikakımı doldurduğumu düşünüyorum.

3) Kemanda titretme (vibrato) yapmayı bir an önce öğrenmek ve akıcı bir şekilde keman çalabilmeyi istiyorum. Zaten bu ara tüm boş vakitlerimi kemana ayırıyorum:)

4) 1 ay önce başlamış olduğum, spor faaliyetimin kendi tembelliğime yenilip tekrar son bulmamasını diliyorum.

5) Alt komşum olan bayanın sesinin hayatı boyunca kısılmasını istiyorum (bence buna evdekilerde sevinir) şaka bir yana sessiz konuşmayı öğrenirse çok mutlu bir insan olacağım.

6) Vatandaşlarımın huzura kavuşması için ne yapılması gerekiyorsa yapılmasını ve soğukta kalan, aç gezen kimsenin kalmamasını diliyorum.

7) Dünya barışı var tabi ki klasik olarak, bu hırs, kin ve nefretin içerisinde çok zor görünse de umarım birileri her şeyin "PARA" olmadığını anlar ve barış sağlanır.

8) Daha ne dilesem Blogumu benden vazgeçmesin, tabi sizlerde vazgeçmeyin bloglarınızdan:)

9) Arkadaşlar birbirlerinin kıymetini bilsinler, kimse için kimseyi arkasından bıçaklamasınlar.

10) İYİLİK OLSUN:)

11) DOSTLUK OLSUN:)

12)KARDEŞLİK ve SEVGİ OLSUN:)

Kimi mimliyorum derseniz, baktım ki çok cevaplayan var bu mimi, bu yüzden canı isteyen cevaplasın:)

Yorumlar

  1. bend yaptım bu mimi ve çokkeyif aldım yaparken:))

    seninkide çok keyifiliydi..:)

    bloğumda çeklişiş var beklerim arkadaşlar:)

    YanıtlaSil
  2. dilerim dileklerinin hepsi gerçek olsun, şu bir numara benim için de olsun :)

    YanıtlaSil
  3. rengos, dunya ile sinirli kalma, bak adamlar kepler 22b yi kesfetmis, ilk o planeté ayak basan sen oluver ve bu dilediklerinle sinirli kalma hep hep hep guzel seyler olsun sana size hepmizi vuuu

    benim tek bir dilegim var, is yerindeki bu adami bogmak istiyorum .. döverim ben onu ..

    YanıtlaSil
  4. inşallah tüm dileklerin hayırlısıyla gerçek olsun olsun canım...

    YanıtlaSil
  5. Tüm Dilekleriniz Kabul Olsun :)

    YanıtlaSil
  6. umarım dıleklerıne kavusursun en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  7. İnşallah hepsi gerçek olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Amin diyorum amin..

    Dileklerinin hepsi gerçekleşsin herbirengim..

    YanıtlaSil
  9. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar, ayrıca hepinizin güzel gönlünden geçenler de gerçek olsun:) ama iyi ki hasta olmamayı diledim, şu an hastalık kapıyı çaldı:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evde Ekşimek Yapımı

Bu hafta sonu kuzenimin nişanı nedeniyle halamdaydım. Halam, o hengame içerisinde sütü kaynatamadığı için sütü bozulmuş. Halam da bozulan sütü dökmek yerine, ekşimek yapıp değerlendirdi. Ben kapalı süt kullanıyorum ama bu fikri bilmeyenler için paylaşmak istedim.

Yapılışı: Bozulan süt kaynatılır. Arzuya göre içerisine yoğurt eklenir. Dibe çöken karışım, soğuduktan sonra, ince bir tülbente konularak süzülmesi beklenir ve ekşimek kullanıma hazır hale gelir. Loru, ister tatlı yapın, ister börek içi, isterseniz de kahvaltılarda bir peynir çeşidi olarak kullanabilirsiniz. Süzülen suyundan börek de yapılıyormuş, onuda öğrenip yazarım sizlere.
Afiyet Olsun.

Şeker Portakalı (MİM)

Şeker Portakalı, işte beni çocukluğumda en çok etkileyen kitap. Jose Mauro De Vasconcelos'un yazmış olduğu, Şeker Portakalı. Tam iki kez okudum bu kitabı ve ikisinde de kitap bitinceye kadar ağladım. O kadar üzülmüştüm ki kitap kahramanı küçük Zeze'ye, günlerce aklımdan çıkmadı.
Zeze maddi durumu iyi olmayan bir ailenin çocuğuydu. İstediği çoğu şeye sahip olamayan bu çocuk, aynı zamanda çok da yaramazdı. (Özellikle Noel de sahip olamadığı hediye kısmında resmen hıçkıra hıçkıra ağlamıştım, dün gibi hatırlıyorum.) Zehir gibi akıllı olan bu çocuk, sürekli Edmundo dayısıyla görüşür ve ondan bir şeyler öğrenirdi. Ailesi, geç de olsa ondaki bu öğrenme isteğini fark etti ve okula yazdırdı. Okulda hiç yaramazlık yapmıyordu ve öğretmeninin en çok sevdiği öğrenci olmayı başarmıştı. 
Zeze ve ailesi taşınmak zorunda kaldılar.  Zeze'ye dayısından ve mahallesinden ayrılmak çok ama çok zor gelmişdi.  Zeze, taşındıkları küçük evin arkasındaki, dikensiz şeker portakalı fidanı kendine arkadaş…

KUŞLARIN GİZLİ KATİLİ:SAKIZ

Bir kaç gündür facebookta dolaşan bu habere, çok üzüldüm paylaşayım istedim. Atmayalım artık sakızlarımızı başı boş sokağa, hatta hiç bişeyi atmayalım, çöp tenekesi koymuşlar her köşe başına değil mi?

KUŞ ÖLÜMLERİ'nin en büyük sebeplerinden birisinin çiğnendikten sonra sokağa atılan SAKIZLAR olduğunu biliyormuydunuz..? Çünkü kuşlar bu sakızları ekmek parçası zannederek yemeye kalkışıyor,ancak ağızlarına yapışan ve gagalarını bir daha açmalarına imkan vermeyen sakızlar yüzünden açlık ve susuzluktan ölüyorlarmış..