6 Aralık 2011 Salı

Dizi Önerisi: Amerikan Korku Hikayesi



Sorunlu bir çift




ve ergenlik dönemindeki sorunlu kızları


yeni bir başlangıç için yanda gördüğünüz eve taşınırlarsa





evle birlikte, meraklı ve tuhaf bir yan komşuya,



(evin babasının tedavi ettiği) sorunlu genç bir hastaya




tuhaf davranışlı bir
hizmetçiye sahip olurlarsa, 



Nasıl bir durum ortaya çıkar dersiniz? Bunu öğrenmek için bu diziyi izlemeniz gerekir:)



Geçenlerde içimden tam da bir korku filmi olsa da izlesem diyordum. Bildiğimiz klişe (ıssız bir eve taşınan sorunlu çiftin başından geçen olaylar v.b.) korkuhikayelerinden biri bile olsa razıydım. Sonra ne oldu bilin, eşim bak bunu buldum diye geldi:)) başka bir şey isteseydim olacakmış sanrım.

Amerikan Korku Hikayesini izledikçe isminin nereden geldiğini daha da iyi anlıyorsunuz, bütün gelmiş geçmiş korku filmlerini harmanlamışlar sanki bu dizide. Korku filmlerine çok alışıksanız korkmanız zor bir ihtimal. IMDB'den 8/10 puan alan bu dizi herkesin beğenisine hitap etmeyecek olsa da bence  sıra dışı bir yapım olmuş. İyi seyirler.

15 yorum:

  1. korku filmi hastası olarak çok merak ettim doğrusu.mutlaka izleyecem.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Tam benlik konu iyi görünüyor herbirengim, ama nerde oynuyor bu dizi? benmi kaçırdım?

    YanıtlaSil
  3. sevda--->:) izleyince buradan da görüşlerini paylaşırsan sevinirim:)

    Aslı--->:) nerede oynuyor dersen FX diye bir kanalda oynuyormuş, zaten saha 9 bölüm oldu :) ama bizim TV'den dizi takip etme alışkanlığımız yok malesef, indirmece usulu:)buda Divxplanet linki http://divxplanet.com/sub/m/30734/American-Horror-Story.html

    YanıtlaSil
  4. diziportta var bu dizi ilk bölümünü izlemiştim çok uzun diye sıkıldım

    YanıtlaSil
  5. Korkuysa tam benlik..
    Bloğuna bayıldım canım..
    Takibindeyim..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Dürr-i Yekta---> ilk bölümü plot bölümdü, bir film kadar uzun gerçekten ama genelde ilk bölümleri böyle yapmaya başladılar:)

    Hayat Cafe Tarifleri--->:)teşekkür ederim çok sevindim:) Diziye gelince korku ama ben pek korkmadım, çünkü dizide ani çıkışlar yok:))

    YanıtlaSil
  7. korkuyla pek aram yok:)))) ama önerin Fazıl'ın işine yarar çünkü o pek sever korku unsuru içen yapımları:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Tmm herbirengim izlicem çok tskler :)

    YanıtlaSil
  9. okuyan--->:)) olsun genede bilgin oldu:) eşin izlesin:) sevgiler:)

    Aslı---> beğenip beğenmediğini yazarsan sevinirim:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar bütün seriyi izledim. korku filmi sevmeyen biri olarak pek beğenmedim.pek korkmuyorsunuz. tabi bazı saçmalıklarda yok değil dizide. izlemeyenler için anlatmıyorum. ancak şunu söyliyim korkunun ötesinde farklı şeyler bulacaksınız dizide.

    YanıtlaSil
  11. Adsız---> teşekkür ederim yorumların için, eve bence de korku içerikli değil ama farklı konusu olan bir dizi, ama yinede bazı insanlar bazı olaylardan korkabilirler:)

    YanıtlaSil
  12. the walking dead bol aksiyonlu tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  13. all the tіme i usеd tο геad smаllеr articles or revіewѕ
    ωhісh aѕ ωell cleаr their motive, and
    that iѕ аlso happening ωith this post which
    I аm гeading at this placе.

    mу page :: Bratz game
    Also visit my blog :: role playing game

    YanıtlaSil
  14. What a materiаl of un-ambiguity and preѕеrveness of valuable expеrienсе
    on thе topіc οf unexpected еmotions.


    my page: SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  15. Hmm іt аppeaгs like уοur ωebsite atе my fіrst
    comment (it was super long) so I guеss I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly еnjoying youг blog.
    I as well am an aspiring blog bloggег but I'm still new to everything. Do you have any tips and hints for novice blog writers? I'ԁ certaіnly apρrесiate it.


    Feel frеe to surf to my web-site - Get Wordpress Plugin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...