17 Kasım 2011 Perşembe

Maymunlar Cehennemi: Başlangıç


Maymunlar Cehennemi filmini izleyenler, filmin sonunda Dünya ile ilgili ilginç bir sonla karşılaşmışlardı. Maymunlar Cehennemi: Başlangıç filmi bu sonun nasıl meydana geldiğini anlatıyor. Genetik araştırma şirketi, üretikleri bir ilacı maymunların üzerinde test etmektedirler. İlaç, maymunların zekalarını geliştirmiştir, fakat yaşanan bir kaza sonucu deneyin iptaline ve tüm maymunların ortadan kaldırılmasına karar verilir. Sadece yeni doğan bebek bir maymunun canına kıyamazlar. Babası Alzheimer hastası olan bir genetik mühendisi, bebek maymunu evine alır ve büyütür aynı zamanda deneyine devam eder. Tek isteği Alzheimer hastası olan babasını iyileştirmektir. Zamanla maymun büyür ve kendini insanlarla karşılaştırmaya başlar, farklılıklarını görür ve git gide yalnızlığa itilir. Maymunun, genetik mühendisinin karşı komşusuna saldırmasıyla olaylar dönüşü olmayan bir noktaya girecektir.

Maymun Sezar

Maymun Sezar önderliğinde Maymun ordusu

Genetik Mühendisi Will ve kız arkadaşı

Filmin baş rolünde 127 saat filminden hatırlayacağınız James Franco oynuyor. Alzheimer hastası babayı ise, Dexter'ın 4. sezonundan tanıyacağınız üçlemeci katil (Trinity Killer) rolündeki John Lithgow oynuyor. Uzun zamandır izlediğim filmlerin içinde gerçekten iyi diye nitelendirebileceğim bir film. Aksiyon ve bilim kurgu sevenler kaçırmasınlar derim. İyi Seyirler

6 yorum:

  1. ben seyretmedim ama arşive eklemek lazım demek...
    teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  2. okuyan---> ben çok beğendim umarım sen ve eşinde izlerken aynı keyifi alırsınız:)

    YanıtlaSil
  3. yaben bunu izlemek istiyorum ama korkuyorum ama sonra maymunlardan korkuyorum, hatta ilk filmi izleyince dua etmiştim iyiki maymunların aklı yok diye :)))

    YanıtlaSil
  4. Bu filmin ikisini izledim ama bunuda hemen listeye alıyorum. Seviyorum bu seriyi :)

    YanıtlaSil
  5. Dürr-i Yekta---> bence bu film 2001 yapımı olan maymunlar cehenneminden daha güzel olmuş, ama fiziksel güçle akıl birleşince korkmak lazım tabi:)

    YanıtlaSil
  6. Aslı---> bende de güzel kurgulanmış bir seri:) umarım seversin izleyince ve umarım iyileşmişsindir artık:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...