24 Kasım 2011 Perşembe

Kötü Blogger Ben

Bu aralar kötü bir bloggerım farkındayım. Çünkü vaktim yok, şevkim yok:( kış yorgunluğu çöktü üzerime ve kronik demir eksikliğim yine nüks etti biliyorum, fark ediyorum. Yorgunluk, sürekli uyuma isteği, halsizlik, gözlerimin altı mosmor, saçlarım deli gibi dökülüyor. Doktora gitmeliyim ama doktora gitmeyi hiç sevmiyorum. Artık o demir haplarından da bıktım. En fazla 3 ay rahatım sonra yine düşüyor demirim. Çay da içmemem gerekiyor. Ama en sevdiğim içecek çay benim. Neyse ki bu aralar yeşil çaya ağılık veriyorum:) 

Günün şarkısı bu olsun dedim kendi kendime sizle de paylaşmak istedim.




Ve öğretmenler;

Cumhuriyetin fedakar öğretmen ve eğitimcileri, yeni nesli sizler yetiştireceksiniz. Ve yeni nesil sizin eseriniz olacaktır. Eserin kıymeti, sizin beceriniz ve fedakarlığınızın derecesiyle orantılı olacaktır. Cumhuriyet; fikren, ilmen, fennen, bedenen kuvvetli ve yüksek karakterli koruyucular ister. Yeni nesli, bu özellik ve kabiliyette yetiştirmek sizin elinizdedir... Sizin başarınız Cumhuriyetin başarısı olacaktır.
Mustafa Kemal Atatürk

Öğretmenler Gününüz kutlu olsun:)

12 yorum:

  1. dinlenen blogger desek daha sevimli olur :) ki şu an post yayınlandıysa kış rehaveti üzerinden kalmak istiyor demektir..
    hadi canlanalım müziğe aldırmadan :)
    dilerim, branşları hariç her konuda kendini geliştiren, vizyon sahibi ve idealist öğretmenler giderek artar ve gereken önemi ve değeri görürler..
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. bende bıktım demir haplarından, en çok üzüldüğüm şey saçlarımın azalması fark edilecek şekilde azalma yaşandı, 1 ay önce yine demir hapına başlamıştım 4-5 ay kullanman gerek dedi ama bıraktım içmeyi :(

    YanıtlaSil
  3. sen mi kötü blogger:)
    inanmam :)
    hem yeşil çaya bağımlı olunuyor bir süre sonra haberin olsun :)

    ben bir yeşilçay bağımlısımda :)

    tüm öğretmenlere selam ve saygı ile..öğretmenler günümüz mutlu olsun ..

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar herkesler aynı ..Boşver:))

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun canım.
    Değerli öğretmenlerimizin gününü gönülden kutlarım.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. BENDEN BAŞKA DEMİR HAPI SEVEN YOKMU YAHUU BİDE O ŞURUPLAR FERRRUM VARDI Bİ ARA BÖLE KIRMIZI RENKLİİ BEN BAYILIRIM :) O REHAVET DEDİĞİNDE NE TATLI BİŞDİR YAA HEP UYUSAMM YATAKLARDAN ÇIKMASAM :)

    YanıtlaSil
  7. Herbirengim bazen oluyor öyle boşluyoruz :)

    Çok geçmiş olsun, haplarını ihmal etme ya :(

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim, hepinize tek tek cevap da yazacağım, güç topluyorum döneceğim:) renk renk sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Ahhh o demir eksikliği,en kötü tarafı hep üşüyorum,hep üşüyorum
    Geçmiş olsun canım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. sen mi kotu blogger .. guldurme beni, yoksa sinirlendirme mi beni olacakti.

    okudugum en duyarli en samimi en renkli en seker en en en bloggerlardansin sen .. ama once saglik .. buralar kacmiyor kimse kacmiyor .. sen iyi ol oyle don aramiza .. ozleniyorsun o ayri ama once can ve mommielere selam : )


    ve sanada guzel renkler kollaji, cok cok ama coooook gecmis olsun bella bella .. : (

    opuldunuz efenim : )

    YanıtlaSil
  11. Kecmish olsun!!! Iyi gunler!

    YanıtlaSil
  12. Emine---> sanırım bu dinlenme işi bana iyi geldi:) ilaçlarımı da aldım enerji topladım:)

    Dürr-i Yekta---> walla bıktım ama onlarsız da olmuyor bu sefer onu anladım, zaten iğnede verdi:S

    cecil---> ay ceceilim benim sağ ol ver ol:) bende yeşil çay bağımlısı sayılırım artık:)

    MÜTEMADİYEN---> sanırım baharı atlayıp kışa direk geçiş yaptığımız için böyle oldu:)

    okuyan---> çok teşekkür ederim:))sevgiler

    arya in neverland---> ne bilim ben sevemedim gitti o ilaçları:)

    Aslı---> sağ olasın Aslım, gitti tekrar doktora yeni ilaçlar iğneler verdi daha iyiyim şimdi:))

    Hayat Cafe---> o üşümek beni bitiriyor zaten ellerim ayaklarım hep buzzzz teşekkür ederim sevgiler

    Lô - Lâ---> lollim ben gene kırmızı oldum teşekkür ederim:)) ben de özledim ama halim yoktu inan:) şimdi iyiyim:) dönüyorum yavaş yavaş:)

    Amin--->teşekkürler iyi günler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...