15 Kasım 2011 Salı

Dizi Önerisi:Breaking Bad

Bir Kimya Öğretmeni, Akciğer Kanserine Yakalanırsa,




bu öğretmenin hamile bir karısı ve özürlü bir oğlu varsa, ve geride kalacaklara bakacak parası yoksa,


Bu öğretmen ne yapar?












Eski bir öğrencisiyle iş birliği yapar ve






Uyuşturucu üretimine başlar!







Tüm bunlar yetmiyormuş gibi birde kimya öğretmenimizin kayın biraderi narkotikte çalışmaktadır.


The X-Files'ın yapımcısı Vince Gillian'ın imzasını taşıyan Breaking Bad'in  bu dönem 4. sezonu yayınlandı. Dizinin 4 sezonunda da hızlı, hızlı olduğu kadar yavaş ve ağır tempolu, ağır tempolu olduğu kadar da aksiyonu yüksek sahneler sizleri bekliyor. Dizideki oyuncuların performansları da çok başarılı. Zaten dizinin baş rol oyuncusu, Bryan Cranston, 2008,2009 ve 2010 yılında, Drama Dalında En İyi Erkek Oyuncu dalında Emmy ödülünün sahibi olarak bu durumu kanıtlamış durumda.

Ölüm duygusunun, insanı ne kadar değiştirebileceğini ailesi için neler yapabileceğini  izleyeceksiniz. Ve unutmayın bir kere bulaşırsanız, çırpındıkça batarsınız. IMDB puanı şu an için 9/10 olan bu dizi benim sevdiklerim arasına girdi. İyi seyirler efenim.

Breaking Bad'in aldığı veya aday gösterildiği diğer ödüller.

12 yorum:

  1. 4 sezondur akciğer kanserinden hala hayattamı bu adam :)) hoşgeldin bu arada diziyi sıraya alayım

    YanıtlaSil
  2. Dürr-i Yekta---> hoşgeldim hoş buldum hepinizi ayakta ama tabi bir şeyler oluyor dizi içerisinde zaten dizide 4 sezonda 4 sene geçmiyor:))

    YanıtlaSil
  3. İlginç.Yeni dizi arayışı içinde olduğum şu günlerde süper bir öneri oldu.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. :))))))) güzel yere değinmişsin ben direk 4 sezonda 4 yıl bitti diye düşünmüştüm :DDDDDDD

    YanıtlaSil
  5. okuryazar naneşekeri---> rica ederim, umarım seversiniz:) konusunun farklı olması da cazip geliyor bence artık sıkıldık aynı senaryoları izlemekten:)

    YanıtlaSil
  6. Dürr-i Yekta---> sen de haklısın, bizim dizilerde 1 senede 4 çocuk doğuyor, bu durumda senin 4 senenin geçtiğini düşünmen normal ;)

    YanıtlaSil
  7. İlk bölümden itibaren izliyorum. Çok farklı bir dizi, başroL oyuncusu daha önce çok sevdigim bir komedi dizisinde oynuyordu. Bu dizide, bu rolde görünce çok şaşırmıştım :)

    Bazılarına karanlık geliyor ama ben çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  8. Bunuda listeye aldım birikti izleyeceğim diizler.:)

    YanıtlaSil
  9. Aslı---> ben ilk kez izliyorum tüm oyuncuları, ama gayet başarılı oyuncular bence:) bazen temposu yavaşlıyor o yüzden karanlık gelebilir ama o tempo aniden yükseliyor:) konusunun farklı olmasının yanı sıra işlenişi de farklı:) 5. sezonu çok merak ediyorum şahşen

    YanıtlaSil
  10. huyumkurusun---> izlemeye kalkınca çok dizi var:) filmde aynı şekilde:)

    YanıtlaSil
  11. okuryazar naneşekeri--->:)

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...