25 Ekim 2011 Salı

Van Bebekleri İçin Atkı-Bere Örüyoruz


Hava Buz gibi, biz sıcacık evlerimizde ofislerimizde otururken, onlar soğukta çadırdalar yada kötü ihtimalle dışarıdalar. Van'daki bebekler için atkı bere örme kampanyası. Hatta evde ufaklıklarınızın küçülmüşleri de olabilir. 

 http://www.elifprideuysal.com/ başlatmış bu kampanyayı katılmak isteyenler  Elif Hanım'a ulaşsın! elif5681@gmail.com  ya da  kargo şirketlerinden ücretsiz olarak paketin üzerine "VAN DEPREM BÖLGESİ KIZILAY KOORDİNASYON MERKEZİ" yazarak gönderebilirler.

VAN BEBEKLERİ ÜŞÜMESİN!

Benim küçük gelen paltom ve botlarım vardı onları da göndereceğim, sizinde böyle kullanmadığınız dolap bekleyen eşyalarınız varsa gönderin işe yarasın! Büyüklere veya bebeklere fark etmez.

NOT: Resimdeki Mucize Azra bebek umut olsun barış olsun!

12 yorum:

  1. Çok güzel bu, hem unutmamızı da engeller, kış boyu öreriz ve yollarız, geçen yıl aldğım ve örmediğin ipler işe yarayacak.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir kampanya,şu an ne kadar üşüdüklerini izliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aslısın---> haklısın unutmamak bu sefer unutmamak gerek! böyle boşta duran malzemelerin işe yaraması çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  4. Erguvan Vakti--->ben izlemeyedim gözlerim doldu, paltoları yoktu insanların:((

    YanıtlaSil
  5. bella renk, senin o guzel kalemini opuyorum ben ..
    cok guzel insansin sen : )

    oyle iste icimden geldigi icin ..

    yine kizarma tamam mi hmhm : )

    YanıtlaSil
  6. Elimizden ne geliyorsa, hatta daha fazlasını yapmalıyız. Bugün biz bir adım attık. Gerisi gelir inşallah..

    YanıtlaSil
  7. Lô - La---> teşekkür ederim, umarım bir fayda olur buradan da ısınır insanlar az da olsa.

    ama kızardım, engel olamadım kendime:)

    YanıtlaSil
  8. Aslı---> haklısın adım atmak çok önemli, gerisi gelir inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar. Paylaşım için teşekkürler. Ben de face sayfamda paylaştım. ayrıca Biz Kimiz yazınızı da çok beğendim.

    YanıtlaSil
  10. Ahu---> hoş geldiniz! rica ederim, burdan kaç kişi duyarsa, faceden kaç kişi duyarsa kardır, umarım bir işe yarar bu paylaşımlar.

    o yazıyı ben de çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Cox gozel bir is!!! Allah komeyiniz olsun!

    YanıtlaSil
  12. Amin---> teşekkür ederim, amin Allah yardımcımız olsun!

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...