5 Ekim 2011 Çarşamba

Sevimli Mutfak Önlüğü

Anneler günü için yapmış olduğum Neşeli Mutfak Önlüğü'nü daha önce paylaşmıştım. Şimdi de ev de kalan kumaşlardan yeni bir önlük daha yaptım. Yan kısımlarını annem makineyle dikti diğer tarafları elle dikildi. Geri kalan kısımlarını da ben yaptım:)

Kumaşlar bir önceki önlükten, ortadaki kumaş ise eskimiş kotumun bacak kısmı:)

 uçuşan kelebeğimi yakından görün istedim:)

Farklı renklerde bir iki kelebek daha koymayı düşünüyorum. Düğmelerden çiçeklerim de çok şeker oldu
Kot kumaşım biraz daha fazla olsaydı daha güzel olacaktı önlüğüm:) ama olsun ben sevdim. Annemin de ellerine sağlık:)

23 yorum:

  1. Çok cici olmuş,anneciğinin ellerine sağlık :)
    Güle güle kullan canım..
    Sevgilerrr...

    YanıtlaSil
  2. ** ZEL **---> teşekkür ederim:) aslında ben pek önlük kullanmıyorum :)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok sevdim:) aslında mutfakta hiç önlük kullanmam ama mutfak önlüklerine dayanamam:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ay ne tatlı :) varya ben onu bir güzel kirletirim mutfakta varya :)

    YanıtlaSil
  5. cok seker ..
    kiz bella pembe tightini sevsinler hihhi : ))

    YanıtlaSil
  6. vayy süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. okuyan---> :)) insan sevimli bir şey görünce dayanamıyor sanırım:) ben belki bu önlükle birlikte kullanıma başlarım belli mi olur:)

    YanıtlaSil
  8. cecil---> en iyisini yaparsın:) önlükler kirletilmek için:) benim gibi dolap bekletmek için değil:D

    YanıtlaSil
  9. Lô - Lâ--->pek bir ev halim:) o pembede denk geldi:))

    YanıtlaSil
  10. Dürr-i Yekta--->teşekkür ederim efenim:))

    YanıtlaSil
  11. heyy noldu :)
    geçmiş olsun dicem ve geçmiş sanırım zaten .. çok merak ettim .. gece mail attım fakat ses çıkmadı

    YanıtlaSil
  12. tamamdır
    mailime baktımda :)

    YanıtlaSil
  13. cecil--->mailimi de bloke ettiler öylece kala kaldım:) neyse ki sorun çözüldü:))

    YanıtlaSil
  14. selam... dün tüm gün bloguna girmeye çalıştım her seferinde blog kaldırıldı yazısı çıktı:( merak ettim bende... neden öyle oldu ki?

    YanıtlaSil
  15. mwuaaah gelmis gelmis : ))

    salak google !

    YanıtlaSil
  16. okuyan--->selamlar, uzun uzun yazacağım bunu ama kısaca yaş problemi çıktı, google kaldırdı blogumu, kalakaldım, mailimide kapattı:(( neyseki burdayım:)

    YanıtlaSil
  17. Lô - Lâ---> lollim burdayım:)) çok sinir oldum bir görsem, yedek falanda yok mailim yok öylece kala kaldım, kimseye de bir şey söyleyemedim:S neyse sorun çözüldüm:)

    YanıtlaSil
  18. hallolmasına ve aramızda olmana çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  19. okuyan---> okuyan ben de ben de çok sevindim yupppppppppppiii

    YanıtlaSil
  20. valla kapatıp gitseydin üzülürdüm :(

    önlük bende kullanmıyorum ama ne hikmetse alıyorum :) kot kumaşını böyle degerlendirmeniz nefis olmuş.anneninde ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  21. Aslı---> kapatıp gitmek zorunda kalsaydım ben de çok üzülecektim:(

    ama böyle şirin şirin önlükler görünce insan dayanamıyor, benimde önlük yapma fikrim gördüğüm bir önlükle ortaya çıktı:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...