25 Ekim 2011 Salı

İkinci Cahillikler Kitabı: Bilmediklerimiz ve Hala Yanlış Bildiklerimiz


NTV yayınlarının çok sevilen Cahillikler Kitabından sonra, kitabın ikincisi olan İkinci Cahillikler Kitabı'da okurlarla buluşacak. Ben okumak için sabırsızlanıyorum. Kitabı sipariş etmek için; 
http://www.ntvyayinlari.com/tanim.asp?sid=F5S1ZWVZSC2C68G5YITS

 01.11.2011' tarihinden itibaren ön siprariş alınıyor. Okumak için biraz daha beklememiz gerecek:)

Tanıtım Bülteninden;
"Bilmediklerimiz Ve Hala Yanlış Bildiklerimiz NTV Yayınların'dan 200.000 satan kitabın devamı; İkinci Cahillikler Kitabı... Tam da "Ne kadar çok şey biliyorum" diye hava atmanın sırası dediğiniz anda Cahillikler Kitabı'nın ekibi yine karşınızda. Hem de bir kamyon dolusu hata ve yanlış anlamayla beraber. Karşınızda dünya kadar soru var. Muhtemelen hepsinin cevabını doğru bir şekilde verebileceğinizi sanıyorsunuz. Tarih, bilim, spor, coğrafya, edebiyat, dilbilim, tıp, genel kültür... Hiç fark etmez. Doğru bildiğinizi sandığınız onca şeyin hâlâ yanlış olduğunu öğrendiğinizde şaşırıp kalacaksınız. İkinci Cahillikler Kitabı, bir şey bilmediğini düşünenler için harika bir kaynakken, her şeyi bildiğini sananları hayattan bezdirmek için ideal bir araç."

4 yorum:

  1. Ilginc bir kitap gibime geldi ayni zamandada okurken eglenceli bir kitaba benziyor eger bulabilirsem okumak isterim mutlaka

    YanıtlaSil
  2. ♥ NeSLiNaMe ♥---> ilginç ve güzel bilgiler içeren bir kitaptı birincisi, bu kitabında aynı derecede iyi ve ilginç olmasını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Birincisi iyiydi ikincisi en az onun kadar iyidir diyorum. Bende okumadım henüz..

    YanıtlaSil
  4. Aslı---> bence de ikincisi de en az ilki kadar başarılıdır, dah yeni çıkmış zaten tazecik:), henüz ön sipariş alıyor NTV yayınları...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...