9 Ekim 2011 Pazar

Garip Banka Dialogları: Kredi



Kısaltmalar:
BST: Banka Satış Temsilcisi
M: Müşteri:


Dialog III:
BST: Merhabalar beyfendi ben HerBiRenk Bank'tan arıyorum. Bankamızda krediniz hazır gelip alabilirsiniz.
M: İyi de ben kredi talebinde bulunmadım ki. 
BST: Siz özel müşterilerimiz arasındasınız, bankamızın sizin için hazırlamış olduğu krediyi gelip alabilirsiniz.
M: İyiymiş. Peki faizi ne kadar?
BST: 0,56 
M: Çokmuş.
BST: Ama beyfendi bu standart belirlediğimiz kredi faiz oranı. Siz ne kadar düşünmüştünüz.
M: Yüzde sıfır.
BST: (Sessizlik) Ama beyfendi öyle kredi mi olur?
M: Ben sizden bişey talep etmedim ki siz veriyorsunuz ben de koşullarımı sunuyorum.
BST: İyi günler beyfendi.
M: İyi günler

Okumayanlar için Dialog I ve Dialog II .

16 yorum:

  1. Dürr-i Yekta---> ama zorla da kredi verilmez ki di mi?:)

    YanıtlaSil
  2. Amin---> :)) ee güzel cevap bence de:)

    YanıtlaSil
  3. okuyan---> adam çok haklı bence de:)

    YanıtlaSil
  4. Hahahhh çok koptum yalnız :):)

    YanıtlaSil
  5. Aynen yazdığın gibi oluyor.

    YanıtlaSil
  6. MÜTEMADİYEN---> eski bankacı olarak, kopmak serbest :))

    YanıtlaSil
  7. süper böyle olmalı..bankalar vampir gibi valla :)

    YanıtlaSil
  8. Gul/İnn--->:)) vampir güzel benzetme:))

    YanıtlaSil
  9. NeSLiNaMe---> ben istemediysem pazarlık yapmaya hakkım vardır bence'ye güzel bir örnek:)

    YanıtlaSil
  10. çok hoş :) bu senin banka dialoglarına bayılıyorum :) adam haklı tabi :)

    YanıtlaSil
  11. Aslı-->:)) eheuh eğlenceli dimi?:)) adam yüzde yüz haklı tabi ki:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...