25 Ekim 2011 Salı

Çanta Yenileme: Bir KİKY Projesi


Yukarıda görmüş olduğunuz çanta annemin süet çantasıydı, uzun zamandır kullanılmanın bir sonucu olarak bazı yerleri erimeye başladı ve artık kullanılmaz hale geldi. Annemin çok sevdiği bu çantasını bir süre daha kullanabilmesi için yıpranan kısımlarını pullarla kaplamayı düşündüm.  Ve sonuç;


Bu tip yeniden elden geçirme projelerine DIY yazıyorlar internette. Bende merak ettim bu DIY nedir diye, öğrendim ki Do it yourself'in kısaltmasıymış yani kendi işini kendin yap. O zaman bende bu projeye KİKY diyeceğim:))

Sevgiyle kalın, bu günlerde ihtiyacımız var.

8 yorum:

  1. Çanta eskisinden daha süslü ve şık olmuş,kısaltmayı da çok beğendim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Erguvan Vakti---> teşekkür ederim:)) bence de şık bir abiye çanta oldu:)

    ayrıca ben bir Türkçe severim:))

    YanıtlaSil
  3. KİKY:) Bayıldım güzel buluşuna.
    Ayrıca çanta gerçekten çok hoş ve göz alıcı bir hale gelmiş. Tebrikler.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. okuyan---> çok teşekkür ederim:) ben de beğendim son halini:))

    sevgiler,

    KİKY:)

    YanıtlaSil
  5. Bende gicik oluyorum bu DIY lafina KiKY daha güzel gercekten bende aynisini düsünmüstüm bende kendim bir sey yapacak olsaydim KiKY diyecektim :) sen benden önce davrandin.... :) Canim annen cok sevinmistir heralde, insallah güzel günlerde kullanir devam... :)

    YanıtlaSil
  6. ♥ NeSLiNaMe ♥ ---> yaparsan sende KiKY de:)) annem bayıldı, eskisinden güzel olduğunu söylüyor:)

    YanıtlaSil
  7. Çokta güzel olmuş, ellerine saglık. Bakıyorum, bakıyorum çok begendim cidden :)

    Türkçe kısaltmana bende katılıyor, hatta destekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Aslı--->:))teşekkür ederim, zaten bu tip abiye çantalar şu an çok moda:)

    KİKY işte KİYK:)))çok güzel oldu:)

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...