11 Ekim 2011 Salı

Brovni


Malzemeler:

- 3 adet yumurta,
- 3/4 bardak sıvı yağ,
- 1 bardak süt,
- 1 bardak şeker,
- 2 bardak un,
- 1 paket kabartma tozu,
- 1 tutam tuz,
- 3 yemek kaşığı kakao,
- 100 gr. Bitter çikolata,
- 1 su bardağı iri dövülmüş ceviz,

Yapılışı:

Derin bir kaba, çikolatayı benmari usulü eritin. Eriyen çikolataya şeker, süt, sıvı yağ ve kakaoyu ilave edip karıştırın. Bu sıvı karışımdan bir bardak kadarını ayırıp kalanına yumurtaları ekleyip iyice çırpın. Unu, kabartma tozunu, bir tutam tuzu ve cevizleri de karışıma ekleyip mikserle iyice karıştırın. Kek karışımını yağlanmış bir fırın kabına dökün vr önceden 175Cº’ye ısıtılmış fırında 25 dakika pişirin. Kek piştikten sonra fırından çıkarın hafif ılınınca keki eşit parçalara bölün ve önceden ayırdığınız sıvı karışımı kekin üzerine eşit şekilde dökün.

Arzuya göre üzerine dondurma konarak servis yapılabilir. Afiyet olsun.

Benmari Usulü: kaynayan su dolu bir kap içine yerleştirilen diğer bir kapta eritme) 

NOT: 1-2 gün yokum. görüşmek üzere,

28 yorum:

  1. yummieee

    yummiieeee

    : )

    bunu bende yaparim, cok lezzetli oluyor : )

    afiyetle

    YanıtlaSil
  2. nasıl da severim:) teşekkürler tarif için...
    çok uzak kalma bizlerden:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ben miyopum, not kismini yeni gordum iyi mi ..

    gerci bende bir sure yokum, bella bella, optum : )

    YanıtlaSil
  4. olsada yesemmm ımmmmmmm ımmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. Tarif için teşekküler,şimdi defterime not alacağım:)
    Afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  6. çabuk dön, kendini özletme çok :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeeeelll.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. off kek sevmeme ragmen browniye bayılırım aryada manak yapar yaa cnmı istettin:))

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel görünüyor, ellerine saglık :) hemen gel olurmu?

    YanıtlaSil
  10. vallaii ağzım sulandı ellerine sağlık :)
    En kısa zamanda ben de yapayım da afiyetle yiyeyim :)

    YanıtlaSil
  11. browni çok yoğun gelir bana. dünyanın en güzel brownileri yapılır oysa bizim evde.

    :)

    YanıtlaSil
  12. Lô - Lâ---> afiyet olsun, ama denk getirip senin pastanı daha yapamadım:(

    daha gelemedim ben annelerden birinin bir ameliyat durumu oldu, çok şükür iyi şimdi, ama pek uğrayamıyorum buralara:((

    YanıtlaSil
  13. okuyan---> afiyet olsun:))) bende çok severim bana çikolata olsun yeter:)

    bu haftayı da atlatayım geleceğim yine:)) belki daha erken bile olabilir:)

    YanıtlaSil
  14. cecil---> sana bunu yapmak istemezdim ama:(( bozmadın dimi diyeti:P

    YanıtlaSil
  15. Dürr-i Yekta---> buyur beraber yiyelim diyeceğim ama bitti ki:((

    YanıtlaSil
  16. BAYKUŞ GÖZÜYLE...---> afiyet olsun, yaparsanız, burdan görüşünüzü paylaşmanız dileğiyle,

    YanıtlaSil
  17. Maya'nın Cicileri---> Mayacığım az kaldı döneceğim:))

    YanıtlaSil
  18. sevda--->afiyet olsun:) sevgiler:))

    YanıtlaSil
  19. alya---> umarım arya yapmıştır umarım sana:))

    YanıtlaSil
  20. Aslı---> teşekkür ederim canım, geleceğim işte biraz daha iyi olsu hastamız:)

    YanıtlaSil
  21. kuccukkurba--->:)) yap yap sen zaten bu aralar tatlıyla bozmuş durumdasın:)

    YanıtlaSil
  22. two of us---> yapanların eline sağlık, bana da çikolata olsun,çikolatalı bişeyler olsun başka bir şey istemem:))

    YanıtlaSil
  23. cok cok cok gecmis olsun .. buralari bosver sen. onemli olan kalbine yakin olanlar, onlar iyi olsun .. sende bella .. cok ama cok iyi olun .. gerisi teferruat zaten ..

    pastayi denersin daha, once cananlar : ))

    kocaman optum bella : )

    YanıtlaSil
  24. Lô - Lâ---> ahh lollam haklısın, neyse ki iyi bir sorun yok, sadece ben pek müsait olamıyorum:)

    tamam deneyip yazacağım sözüm var sana:) bende kocaman öptüm:))

    YanıtlaSil
  25. Çok severim asla hayır diyemem nefis olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...