8 Ekim 2011 Cumartesi

Blog Yedekleme


Bir kaç gün önce benim başıma gelen ve bir kaç hafta önce de Oksitlemiş Cümlelerin başına gelen blog kapatma olayından sonra Bir (+) nasıl (-) olur postumda yedek almanın gerekli olduğunu belirtmiştik. Sevgili Aslı'da yedek alma işleminin nasıl olduğunu sormuş. Ben de başka öğrenmek isteyenler için, bu sorunun cevabını bir post halinde vermeyi uygun buldum.

Blogger Kumanda Paneli
Ayarlar,
Temel
Blogu içe aktar - Blogu dışa aktar - Blogu sil

kısmından  Blogu dışa aktara tıkladığımız zaman blog otomatik olarak kendini yedeklemiş oluyor. Tekrardan yedeklerinizi başka bir yere almak istiyorsanız, yapmanız gereken içe aktar linkine tıklayıp yedek aldığınız dosyayı seçmek.

14 yorum:

  1. Bloğunu önemseyen her yazarın bir yedek alması tavsiye edilir.Nitekim hiç yedek almayan biri olarak,bloğumun yanlışlıklada olsa kapatılması durumun da,tekrar sıfırdan başlamak,vs...benim için imkansız bir durum. :)

    YanıtlaSil
  2. Ya çok tsk ederim valla çok iyi oldu bu. Çokta kolaymış hemen yapıcam. Tekrar çok tskler herbirengimm :)

    YanıtlaSil
  3. Âwdil---> kesinlikle katılıyorum:) ben de tekrardan başlayamazdım diyorum kendi kendime! ama hiç blogumun kapanabileceği ihtimali üzerinde de durmamıştım ama insanın başına her şey gelebiliyor tedbiri elden bırakmamak lazımmış bir kez daha bunu anlamış bulundum:)

    YanıtlaSil
  4. Aslı---> rica ederim ne demek, evet çok kolay ama ben dediğim gibi böyle bir ihtimal düşünmediğim için hep geri plana atmıştım bu yedekleme işini:) iyi geceler Aslıcığım:)

    YanıtlaSil
  5. Canim tesekkürler bilgi icin evet bende biliyordum daha önceden aktarmistim ben ama paylasmak aklima gelmemisti... son bir kac gündür galiba bloglar siliniyormus yada caliniyor oyüzden yapilmasi gerek bencede...

    YanıtlaSil
  6. NeSLiNaMe---> :))insan nasl üzülüyor tahmin edemezsin, o yüzden emeğine saygı duyan herkes bence yedeğini alsın:)

    YanıtlaSil
  7. canim ya ben seni gercekten sonradan eklemedim mime bilmiyorum sanirim gözden kacirdin kendini okurken. ama bak gercekten diyorum sonradan eklemedim postumu hazirlarken ekledim ben seni bundan adim gibi eminim :) sonradan kimseyi eklemedim degisiklik yapmadim sadece cebimdeki renkler mimi istemedi cevaplamak onu sildim... o kadar lütfen bu yorumu yayinlama ben sana bilgin olsun diye buraya yorumladim...öpüyorum seni güzel postlarini bekliyorum canim...

    YanıtlaSil
  8. NeSLiNaMe---> ay yok sorun değil, ben gözden kaçırmışımdır, hem öyle olmasa sonradan eklensem ne fark eder ki gönüller bir olsun:)) sorun etmem böyle şeyleri:)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler bilgilendirme için...
    ben de yedekledim:)

    YanıtlaSil
  10. okuyan---> bir faydam olduysa ne mutlu bana:)) daha ne isterim ki bu hayattan:)

    YanıtlaSil
  11. ne zamandır erteliyordum, sayende yaptım. Çok yaşa sen!

    YanıtlaSil
  12. Aslısın---> çok özgün bir blogun var, giderse üzülürüm, unutma yedeklemeyi bence. :)) sevindim bu işe:))

    YanıtlaSil
  13. çok işime yaradı umarım yapabilirim. çünkü bloğum hacker tarafından ele geçirilmiş durumda. yeni blog açıp bunu silmem gerekıyor...yoksaki hackerın kodlarına erişemıyorum...

    YanıtlaSil
  14. ikikizannesiyim---> işinize yaradığına çok sevindim umarım bu hacker sorununu en kısa zamanda halledersiniz.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...