7 Ekim 2011 Cuma

Bir (+) nasıl (-) olur

Bir buçuk iki gün kadar aranızda olamadım. Hesabım istemediğim bir şekilde google tarafından kapatıldı. Nasıl kapatıldığına gelirsek; HerBiRenk için Goole+ açacaktım. Google bana yaşımı sordu. Bu benim blog adresim olduğu için, yaşımı da blogu açtığım gün yapayım dedim. İşte o an başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Bir de ne göreyim;13 yaşının altında olduğunuz için hesaplarınız bloke edilmiştir, eğer 29 gün içerisinde 13 yaşının üzerinde olduğunuzu kanıtlamazsanız, hesaplarınız silinecektir yazısı. Ne bir uyarı, ne bir emin misiniz, hiç bir şey yok! Aman ne işim olur benim Google+'la falan açmaz olaydım.Hesabı aktif etmek için kimlik istediler, bende nüfus cüzdanımı göndermek istemedim haliyle, Dünyanın bin bir türlü hali var! Ehliyetimin lisans numarası v.b yerlerini sansürleyip, gönderdim. İnanmışlar herhalde benim 1 yaşında olmadığıma ki, açmışlar blogumu. Bir an için sıfırdan başlamak geldi aklıma. Yapamadım! Bunca çaba, bunca emek hepsi bir hiç uğruna gidecekti. Ve gitseydi ben bir daha yapamazdım sanırım, bağlanmıştım bu bloga bir kere, yenisini içim almazdı, bilmiyorum belkide zamana ihtiyacım olacaktı. Neyse ki buradayım, artık düzenli yedek alacağım. Ve Google+ benim için Google- oldu:))

Fotoğraf:http://growingupthirty.blogspot.com

18 yorum:

  1. geçmiş olsun..öyle bir durum için bilgilendirmeliler aslında..enteresan..

    YanıtlaSil
  2. İnanmışlar herhalde benim 1 yaşında olmadığıma ki açmışlar blogumu

    burda koptum bellam : ))

    ya birde inanmasalarmis hihihi : )

    ------

    ama insanin cani skiliyor haliyle .. ve su yedek fikri benimde aklima yatti. benimde hic yedegim yok ..
    giderse gittiler mazallah .

    YanıtlaSil
  3. Gul/İnn---> şartnameye yazmışlar aslında ama ben hatırlamıyorum ki 1 sene olmuş ben bu adresi açalı, kaldıki kaç yıldır mail kullanıyorum. ve 1 yaşındaki bir çocuk bunu yapamayacağına göre yazıkları programa bir uyarı sistemi de koyabilirlermiş.

    YanıtlaSil
  4. Lô - Lâ---> ama şimdi haksız mıyım bir yaşında olsam bu kadar bilgisayar kullanabilir miyim:))

    yedek al bence de hem seninkiler edebi, daha çok üzülür/sün(üz):(

    YanıtlaSil
  5. şaka gibi, altı üstü bir site nedir bu kimlik bilgisi istemek, bazende telefon numarası istiyor gmail.

    YanıtlaSil
  6. Dürr-i Yekta---> ben şok oldum zaten, sanki devlet dairesi kapılarında süründürdüler beni:((

    YanıtlaSil
  7. ay siz bide bana sorun o yedeklememe durumunu . tanrım kabus gibiydi :)

    neyseki geçti gitti hepsi :)

    YanıtlaSil
  8. cecil---> sizin durumunuz da çok kötüydü:(( ama yedek şart önümüzde iki örnek var:)

    çok şükür geçti gitti:)

    YanıtlaSil
  9. ben de diyorum tam sizi yeni keşfetmişken, niçin böyle kapatıp da gitti diye, çok şükür döndünüz, geçmiş olsun, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Maya'nın Cicileri---> döndüm döndüm:)) eğer ben bir gün blogu kapatmaya karar verirsem hepinize veda eder öyle giderim. Burda olduğuma göre birbirimizi keşfe devam:))

    Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  11. :)))) ilahi tam herbirenksin:)))

    hale bak:)

    ben de dedim aha benim gibi bir eserekli daha:)) kapadı gitti filan.:)

    YanıtlaSil
  12. rengimiz yerinde şükür :d
    hoşgeldin..

    YanıtlaSil
  13. two of us---> haklısın ya benim başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmiyordur eminim:))

    kapatırsam bir gün haber vereceğim, ama kendi kendine kapadıysa bilinki bir şey olmuştur:))

    YanıtlaSil
  14. Emine---> aman solmasın renklerimiz:)) hoş bulduk:))

    YanıtlaSil
  15. ya bloguna bir geldim kapalı. noluyoruz dedim. sonra lo la'da gördüm senide içim rahatladı.

    bu uygulamalar benimde çok canımı sıkıyor ve bir şey sormak istiyorum? yedekleme nasıl oluyor?

    YanıtlaSil
  16. Aslı---> ya öyle oldu işte ben de çok üzüldüm ama sonunda açıldı çok şükür:) yedekleme cevabını yukarıdaki postta verdim:)

    YanıtlaSil
  17. 1 yaşında bilgisayar kullanan bir bebek olduğunu mu düşünmüşler:))))) geçmiş olsun tekrardan...
    aramızda olmana sevindim...
    gitme bir daha bir yerlere:)

    YanıtlaSil
  18. okuyan---> eheueh aynen öyle oldu:)) birde ispat istediler, geriye zor aldım:S

    tamam gitmem, ben de sizleri tekrar gördüğüme çok sevindim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...