20 Ekim 2011 Perşembe

Türkiye Ağlıyor!!!

Aklımda yazacak bir çok konu biriktirmiştim, sizlerden ayrıyken, ama dün Çukurca şehitlerini duyunca hepsi yersiz kaldı. Yazamadım, ellerim kitlendi, yüreğim mühürlendi.  Başka ne yazılabilirdi!

Yıllardır şehit haberleri acılı yürekleri kat be kat daha dağlamaya devam ederken, siyasetçilerimizin açıklamaları hep aynıydı! "BIÇAK KEMİĞE DAYANDI" Gelin görün ki kemiklerimiz öyle sağlam çıktı ki, bıçak ne ileri ne geri gitti, orada takılıp kaldı! Son günler de sayısı ve şiddeti daha da artan terör olaylarında "Sabrımız da taştı" ama sonrasında sanırım sabır alanımız daha genişletildi ki, Çukurca olayının böylesine yürekleri dağlaması engellenemedi.

YETER ARTIK YILLARDIR HER KONU DA KANDIRILDIK, YETMEDİ Mİ? HEP AYNI LAFLAR!!!

Ve bu açıklama çok talihsiz!!!


Son olarak, Allah şehit ailelerine ve 74 milyona sabır versin! Ve başka ailelerin yuvalarına ateş düşmesin!

12 yorum:

  1. Elimizden başka bir şey gelmiyor ki, hepimiz acımızı, kızgınlığımızı dile getiriyoruz da değişen bir şey olmuyor ya o daha acı işte.
    23 yıldır aynı..

    Keşke..

    YanıtlaSil
  2. Emilia---> bence tavrımızı belli etmemiz çok önemli, her konuda! Sessiz kalıp oturduk yıllarca sonuç ortada! SESİMİZ ELBET DUYULACAK!

    YanıtlaSil
  3. açıklamaları değil dünyaya geldikleri gün talihsizlik !

    YanıtlaSil
  4. by tükancı---> haklısın!

    YanıtlaSil
  5. Ben bu videoyu izlememiştim, nasıl bir zihniyet bu Yarabbim!

    YanıtlaSil
  6. Bende izlememiştim haber izlememeye çalışıyorum ama izlemeyede gerek yokki..çok acı içim öyle acıyorki anlatamam..

    YanıtlaSil
  7. kaç gündür her haber izlediğimde kendime engel olamayıp ağlıyorum ben de,ne olursa olsun kim olursa olsun can gidiyor sonuçta, insan parmağını kesince bile dayanamıyor ki onlarca insan şehit oluyor nasıl sakin kalabiliyorlar anlamıyorum.
    Duygusuzluk da değil bu, çok başka bi şey.
    Bencillik belki ama Allah böyle bir acı yaşatmasın dilerim ki ve bu son olsun artık :(

    YanıtlaSil
  8. Zeynep Şeker---> haklısın, ben de şaşırıyorum, böylesi acı kayıp için yaygara demek anlaşılması güç bir durum!

    YanıtlaSil
  9. Aslı---> yürekler hep yanıyor, ama bu sözler yanan yüreklere merhem değil acı oluyor!

    YanıtlaSil
  10. kuccukkurba---> o kadar üzücü ki, insan ister istemez göz yaşlarına hakim olamıyor, umarım son olur! UMARIM demekten başka çaremiz yok! son olmadı, onu da gördük, ama yinede son olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Kusura bakmayin ama ben bazi yorumculari kesinlikle haksiz buluyorum, basbakan cok dogru söylemis, yaygara sebebi evet ama bunu coookkkk yanlis yerlere cekmis ler bu lafini Erdoganin, muhalefete gün doguyor böyle aci durumlarda seviniyorlar hatta cünkü neden ellerine firsat gecti kullanmalilar bu durumu onlar icin üzücü degil sehit haberleri sevindirici. Hemen halki kiskirtip sokaga döküyorlar ki gördük bunuda hemen sokaga davet ediyor mitingler düzenliyorlar. Hep beraber birlik olmak varken herkesi birbirini düsürüyorlar.Simdi Vandaki depremide utanmasalar Erdoganin yüzünden diyecekler... bunlar dogru ama aci gercekler...

    YanıtlaSil
  12. ♥ NeSLiNaMe ♥---> ben artık dayanamıyorum bu şehit haberlerine, görüldüğü üzere kaç yıldır aynı terane, Devletin başındakilerin suçsuz değiller önlemiyorlar çünkü, göstermelik bir şeyler yapıyorlar geçip gidiyor! Umarım düzelir artık bir şeyler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...