9 Eylül 2011 Cuma

X veya Y, işte tüm mesele bu!


X veya Y, işte tüm mesele bu! X'in yanına; X  gelirse kadın, Y gelirse erkek. Cinsiyet değimiz sadece bir harf değişikliğinden ibaret olsa da, o bir harf, hem anatomik hem de duygusal olarak farklı kılıyor bizleri. Öyle ki kadın ve erkek mevzusu yıllardır konuşulmakta, yazılmakta ve söylenmekte. Ve bu konu öyle bir konudur ki, yıllar geçse de, insanlar değişse de, hayatlar eskise de, hep popüler kalacak. Bir harf değişikliği birbirini tamamlayan iki parçayı oluşturur... X veya Y olmak, işte tüm mesele budur!

Bu konuya nereden mi geldim derseniz; Dürr-i Yekta ve Aslı beni mimlemişler, Mimin konusu; Sadece bir gün için, karşı cinsin bedenine girseydiniz ama ruhunuz ve beyniniz aynı kalsaydı ne yapardınız?

Eğer duygularım ve beynim aynı kalmasaydı, yani tamamen dünyayı onun gözünden görebilseydim, eşimin yerine geçmek isterdim. Kendimi onun gözünden görmek, onun duygularını hissetmek, onun kalbiyle sevebilmek isterdim. Ama madem duygularım ve beynim değişmiyor o zaman ıımmmmmm bir düşüneyim, düşünüyorum...
Düşnüyorum...
evet evet!
kesinlikle eşim olmak isterdim:))

Kimleri mimledim derseniz; Lô - Lâ, Gul/İnn,cecil, dozbüyücüsü ve Mr.E.

Fotoğraf:http://onlinespanishclasses.wordpress.com

13 yorum:

  1. hımm çok hince :P bir düşünce bu ama fena fikir değil :)

    YanıtlaSil
  2. emine---> ;)) eheueh biraz hince kabul ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. :))) çok iyi :))

    tskler kabul ettigin için :)

    YanıtlaSil
  4. Aslı---> rica ederim:)eheueh ne yapayım düşündüm düşündüm en mantıklı cevap bu geldi:)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten insanın aklına ilk hep eşi geliyor allah bilir ona sorsan kım olmak ister:PP

    YanıtlaSil
  6. arya in neverland---> eheuh en çok onları merak ediyoruz herhalde:) bilmem sorsak mı?:)

    YanıtlaSil
  7. Bella tsk ederim, ama ben bu kez yapmasam ?

    Guzel bir pazar gecirmen dilegiyle : )

    YanıtlaSil
  8. Lô - Lâ---> nasıl istersen, senin bugünlerdeki durumunu biliyorum, pazarım güzel geçmeye devam ediyor, umarım seninki de öyledir:)

    YanıtlaSil
  9. çok özür diliyorum :) yoğun bir zaman dilimindeydim geçenlerde :)
    cevaplamış bulundum kayıtta ekleme yaparak sıramı savabilirmiyim izin varmı :) ya ben erkek olmak istemiyorum da anlıkta olsa :)

    YanıtlaSil
  10. cecil---> yoksun uzun zamandır fark ettim:) o yüzden sorun değil, ekleme yapmana da gerek yok:) gönüller bir olsun:))bayan olmak güzel bence de:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...