21 Eylül 2011 Çarşamba

MFÖ'den yeni klip: Hep Yaşın 19


MFÖ namı diyar Mazhar, Fuat, Özkan Ve MFÖ albümüyle geri döndü. MFÖ'nün son klibi "Hep Yaşın 19"' Mazhar Alanson tarafından Twiter'dan duyurdu. Klip Biricik Suden tarafından çekildi.




Hep Yaşın 19 Şarkısının Sözleri:                                   

Hadi bana sor,
Sevmek bu kadar mı zor,
Senden başka yok bildiğim yol,
Hadi bana sor,

Gezginci ruhumuz bir gün biterse,
Korkmadan döneriz,
Gururluyuz,
Eksilirse ağlayanlar çevremizden,
Ya gerçeği söyleriz,
Ya da nasıl istersen,

Ne güzel şeysin sen,
Hep yaşın 19,
Gel yanıma sar beni,
Bugün var yarın yokuz,

21 yorum:

  1. yaşasınnnnnn mfö geri döndüüü

    YanıtlaSil
  2. Dürr-i Yekta---> bence de:)) yuppi hepsi ayrı ayrı da başarılı ama beraber daha bir güzeller:)

    YanıtlaSil
  3. soundu gayet güzel olmuş... ama Fuat ve Özkan'ın vokalleri epey geride kalmış... Mazhar Alanson'un solo albümünü dinler gibi hissettim:)
    gerçi Mazhar Alanson ve diğer grup üyeleri de tek tek de çok başarılı ama birlikteyken muhteşemler:)
    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Her şarkılarını ayrı ayrı severim bu da çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. okuyan---> evet Mazhar Alanson daha ağır basmış bu şarkıda haklısın :) bence de ayrı ayrı da başarılılar ama grup olarak daha da iyiler:) Keyifli dinlemeler:)

    YanıtlaSil
  6. Birileri anlatsın---> ben de çok severim ruhu dinlendiren müzikleri sanki beni alıp başka diyarlara götürüyor:)

    YanıtlaSil
  7. seviyorum ben bu adamları ya..

    ama biricik midir nedir onda bir uyuzluk söz konusu bir türlü mazharcığıma yakıştıramıyorum :)
    napim ya:)

    YanıtlaSil
  8. iyiki varlar diyorum ya :) iyiki döndüler..

    YanıtlaSil
  9. MFÖ'yü tek geçerim ve çok severim ne yaparlarsa iyi olur bence.

    YanıtlaSil
  10. cecil---> dimi başka türlü onlar yıllardır eskimeyen bir tarzları var, eski şarkılarını bile dinlerken sıkılmıyor insan:) Biricik için ne diyebilirim bende pek yakıştıramıyorum ama Allah herkesi mesut etsin:))

    YanıtlaSil
  11. Aslı---> :)) iyi ki döndüler:)

    YanıtlaSil
  12. çeşnici Handan---> umarım bir daha bizi bu kadar bekletmezler:))

    YanıtlaSil
  13. Mfö benim elediklerimin arasında maalesef. Şarkıyı yorumlayan kişiye karşı içimde bir antipati gelişmişse, onun söylediği şarkının içine giremiyorum. Hani hep sanatçı duruşu derler, benimki de dinleyici duruşu:)
    Elbet bahsettiğim beni bağlar. Sevene, dinleyene hiç sözüm olabilemez.
    Saygı ve sevgiyle efendim.
    :)

    YanıtlaSil
  14. gereksiz yersiz ve densiz kapanıştan asla haberdar değilim .. ve sizin kadar bende merak ediyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Mfö nün çok az şarkısını severim, ama bu çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  16. two--->:) tabi ki herkes her şeyi herkesi sevecek diye bir kaide yok zaten, benim de öyle bir türlü içime sindiremediğim ama insanların çok sevdiği sanatçılar yok değil hani;) Dinleyici duruşuna saygılar:))

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. cecil---> ben yorumu anlamadım desem kızar mısın?

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  18. Sıradan bir balık---> aslında ilk dinlediğimde çok sevmedim ama dinledikçe cidden hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
  19. cecil---> şimdi anladım, bu kadar da olamaz diyorum, nasıl bir zihniyet merak ettim doğrusu:(( canın istemiyorsa yazmak çeker gidersin bir çok kullanıcı vardı orda:(( haber verdiğin için teşekkürler:(( bekliyorum seni yine olmadı kendi temiz blogunla!

    YanıtlaSil
  20. Bu gun variz sabah yok...

    YanıtlaSil
  21. Amin---> aynen öyle Amin bir varız, bir yok...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...