28 Eylül 2011 Çarşamba

Hangi Filmden?

Geçen hafta yeni bir oyuna başlamıştım. Sevgili Lô - Lâ ve Âwdil'in önerileriyle oyunu biraz daha genilettim:) kolay gelsin. İşte sorum;
Resim İpucu1:Filmde şimdilerin 3 ünlü aktörü oynuyor ve bir aktrist.


Replik İpucu1:

L:Demek benden hayat hikayemi anlatmamı istiyorsun.
L:Yaşam koleksiyoncusuyum ben.

İpucu 2: 17 yıl önce çekilmiş bir film, izleyenler belki hemen tanıyacaklar.



Replik İpucu2:

L:Gördün mü, L bizi bırakıp gidecekti.
L:Uzaklara gidecekti.
L:Ama artık gitmeyecek.
L:Burada kalacak... ve seni mutlu edecek.

20 yorum:

  1. okuyan---> eski bir film olduğu için bilememiş olabilirsin;) bir daha ki soruda bilirsin belki Film klasiklerden bir film ve baş rol oyuncularını öğrenince çok şaşıracaksın diyebilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Vampirle görüşme.Interview with the wampire.Çok yakışıklı Tom Cruise,Brad Pitt ve Antonio Banderas'ın midemi bulandırdığı film.Eski olmasına rağmen yakın zamanlarda bir tv kanalında oynadı.Sonunu bile getiremedim.(:

    YanıtlaSil
  3. :)) Vampirle Görüşme..Brad Pitt, Tom Cruise, Antonia Banderas..daha sayayımmı :)

    YanıtlaSil
  4. Kirsten Dunst, Christian Slater..sanırım dört beş kez izlemişimdir..

    YanıtlaSil
  5. pembe kekik---> tebrikler:))) evet geçenlerde oynadı sanırım ben pek tv seyretmediğim için bilmiyorum. Bu filmi 17 sene öncesinin kriterlerine göre değerlendiriyorum ben şahsım adına, biraz yavaş bir film ve eski olduğu için sıkılmış olman muhtemel. Ama bu üçlüyü böyle görmek daha kariyerlerinin başındayken izlemek güzel bence:)

    YanıtlaSil
  6. Aslı---> bravoooo:) bende küçük kızı tanıdın mı diye soracaktım, kocaman oldu:)) kadro sağlam bu filmde:)

    YanıtlaSil
  7. Bence şu an için bile çok iyi bir film. Kurgusu, anlatımı, mekan seçimleri ve tabiki oyuncuları ile :)

    YanıtlaSil
  8. Aslı---> klasikler arasında. Bence de haklısın;)

    YanıtlaSil
  9. Döneminin en dandik filmlerinden bir tanesidir.Sinemada temaşa edilmesi gerekile salt mefhum hakikatçılıktır.Lakin bu filmde zerre kadar gerçek yok.

    Kim bilir,kaç kişi bu filmi izledikten sonra vampir olmak istedi. :)

    YanıtlaSil
  10. geç kalmışım cevaplamakta :) çok severim ben bun filmi ama

    YanıtlaSil
  11. Âwdil---> ben bu filmi o dönemde izlemedim zira o çekildiği dönemde orta okul sıralarındaydım ve bu korku filmi kategorisinde değerlendiriliyordu. Ama izleyip eskiyi de göz önünde bulundurduğumda bence bir çok vampir filminden başarılı. Yeni dönemde çekilse çok daha iyi olabileceğini düşünüyorum:)

    Bu arada ben vampirleri hiç sevmemem:)) son dönemdekileri bile:))

    YanıtlaSil
  12. Dürr-i Yekta---> gece geç gönderdim postu belki çoğunuz uyuyordunuz:))

    zaten klasikler arasında olduğu için çabuk bilineceğini tahmin etmiştim:)

    YanıtlaSil
  13. Amin---> bizim buradaki ismi vampirle görüşme, sizde benki Vampirlerden diye çevrilmiş olabilir. Orijinal ismi de Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles.

    YanıtlaSil
  14. korku filmi olduğu için bilememe ihtimalim yüksek:) korku filmlerinden oldum olası korkuyorum:))) şaka bir yana hiç seyretmem korku filmi...

    YanıtlaSil
  15. yazmayı unutmuşum kadrosu gerçekten şaşırtıcı...

    YanıtlaSil
  16. okuyan--->aslında çok da korku sahneleri içeren bir film değil, içinde vampirler olduğu için korku filmi olmuş:))

    kadro sağlam kesinlikle;)

    YanıtlaSil
  17. Korku filmi seyretmem ama vampir filmlerinden korkmam :) film güzele benziyor izlemeliyim

    YanıtlaSil
  18. NeSLiNaMe--->zaten bununda adı korku ama :)) pek korulacak bir film değil hani, eski bir film olduğu için sever misin bilemem bu film göreceli bir film herkes sevmeyebilir:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...