23 Eylül 2011 Cuma

Garip Banka Dialogları: Kredi Kartı

Geçen hafta Garip Banka Dialogları  isismli bir seriye başlamıştım biliyorsunuz. Bilmeyenler için Dialog I Yine söylüyorum sözüm meclisten dışarı bankacı arkadaşlar.

Kısaltmalar:
BST: Banka Satış Temsilcisi:
M: Müşteri:

Dialog II:
BST: Merhabalar hanımefendi Ben HerBiRenk Bank'tan arıyorum. Bankamızın kredi kartı avantajlarından yararlanmak istemisiniz?
M: Hayır yeterince kredi kartım var.
BST: Hangi kredi kartları mevcut elinizde?
M: X,Y ve Z bankınkiler mevcut ama biz sadece Y bankınkini kullanıyoruz. Hatta o da eşim adına kayıtlı, diğerlerini kapatamadığım için elimde kaldı harcama yapmadan öylece cüzdan bekliyorlar.
BST: Hangi mağazalardan alışveriş yapıyorsunuz? (Giyim, gıda, akaryakıt)
M: Giyim A bazende B mağazasından, gıda genellikle C'den ama bazen başka yerlerden de yaptığımız oluyor, akaryakıtı Z'den alıyoruz.
BST iç ses :Tühh burdan bişey çıkmadı.
BST: Peki bir yerden alışveriş yaparken kendi adınıza olan kredi kartını kullanmak istemez misiniz?
M: Hayır, öyle bir takıntım yok.
BST iç ses: tüh bu da yemedi.
BST: Peki biz yine de versek evde dursa olmaz mı?
M: Teşekkür ederim yeterince kredi kartım var.
BST: Peki...
M: Telefonu kapatıyorum, yüzünüze kapatmış gibi olmasın, iyi günler.
BST: İyi Günler.


Fotoğraf:  http://www.meleklermekani.com

22 yorum:

  1. okuyan--->:)) güzel tebessüm:)

    YanıtlaSil
  2. :) ben eski bir bankacıyım ama genel müdürlük bireysel krediler kanuni takip servisindeydim... muhataplarımız banka avukatlarımız ve borçlulardı ve maalesef pek keyifli konuşmalar olmuyordu...
    o yüzden bu diyaloglar pek eğlenceli:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. O kadar cok dialoglar varki gülmekten krip geciriyor :) tesekkürler paylasim icin...

    YanıtlaSil
  4. geçen hafta beni de aradılar, size kredi kartı yollayalım + yanına da kredi verelim diye, istemiyorum ne kart ne kredi dedim ama neden lazım olur gibi birşeyler söyledi işim var deyip kapattım, :)

    YanıtlaSil
  5. Dün Finans Bank ı aradım sinirle, çünkü bana sormadan limiti uçurmuşlar.
    Aradım bi kız çıktı.
    Muhabbet hoş, zaten ben de tembellik tozunu yutmuşum,kıza uyuşuk uyuşuk, gülümseyerek cvp lar veriyorum.:)

    Serpil hanım isminiz nedir?" dedi!
    -Hönk!!!
    -Serpil dediniz ya daha demin!
    -Serpil hanım isminiz nedir?
    -Şaka mı bu?İyi misiniz?
    -Serpil hanım isminizi kodlar mısınız?
    -E B E N İ N............şeyi
    -10 dk sonra bankadaydımm.

    :)))))))

    YanıtlaSil
  6. valla satış görevlilerinin önlerine konan kotalar, her kültürden ve statüden müşteri yelpazesi, herkeste anbean değişen ruh hali gibi etkenler birleşince herbirenk durum çıkabilir ortaya. şaşmamak lazım gelir.
    :)

    YanıtlaSil
  7. hihah harika ya :)
    benim de böyle tecrübelerim olmadı değil,
    bi kere telefonda müşterinin üzerine kayıtlı gayrimenkul olup olmadığını soruyorum adamcağız aynen şunu dedi;
    "bacım daha geçen sene taksitle aldık evi biliyon mu? Ben de hanımın üstüne yaptım onca yıldan sonra."
    Lütfetmiş yani, gel de dert anlat buna :)

    YanıtlaSil
  8. Bu dialoglar çok eglenceli oluyor :)) devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. okuyan---> eski bankacılar sözüm meclisten dışarı:)) şaka bir yana ben de tahmin edebiliyorum işlerini yaparken sizlerin de ne kadar sıkıntı çektiğinizi özellikle borçlu insanlarla uğraşmak daha bir zor olmalı.

    YanıtlaSil
  10. NeSLiNaMe---> haklısın, çok sayıda banka çok sayıda müşteri sonuç çok sayıda olay:) ama her zaman güldürmüyor tabi olaylar:/

    YanıtlaSil
  11. Dürr-i Yekta--->:)) lazım olsa ben arar alırım zaten öyle değil mi? :D işte ne yapsınlar prim üstünden çalışmanın azizliği onlarında yaptıkları

    YanıtlaSil
  12. Sıradan bir balık---> Serpil Hanım isminiz nedir? :D koptum ya :D :D :D Serpil Hanım size hanım diyebilir miyim?:D bunu hiç unutmayacağım sanırım çok güldüm:D

    YanıtlaSil
  13. two--->katılıyorum o hedef tutturma durumları onları da bu kadar ısrarcı kılan ama Sıradan bir balık'ın gibi istisnai durumlarda ortaya çıkabiliyor:))

    YanıtlaSil
  14. kuccukkurba---> sanırım bankacılar kervanındasın, belki işin içinde olunca okuması daha da eğlenceli oluyordur bilmiyorum:) geçen sefer Mütemadiyen'in de söylediği gibi sizin açınızdan bakınca da çok eğlenceli durumlar ortaya çıkıyor sanırım:D

    ya bak adam onca senenin üstüne ev yapmış görüyor musun?:)

    YanıtlaSil
  15. Aslı---> tamam Aslı geliyor devamı:))

    YanıtlaSil
  16. suvebeyaz---> aslında bunları dinlemek daha eğlenceli oluyor:))

    YanıtlaSil
  17. ismimi ezberlettim ama:)))))))))))))

    YanıtlaSil
  18. Sıradan bir balık---> Ehuhe ben de ezberledim Serpil hanım :))

    YanıtlaSil
  19. Bizde yaxshiki bele sheyler olmuyor...

    YanıtlaSil
  20. Amin---> aman iyi ki olmuyor şanslısınız:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...