21 Eylül 2011 Çarşamba

Dizi Önerisi: Suits




Zeki ama bir talihsizlik sonucu okulu yarım bırakmış bir çocuk


uyuşturucu satışına giderken kendini iş görüşmesinde bulursa ne olur dersiniz?






Avukat olur:)








Her işe maydanoz hırslı bir rakip olmadan olur mu, Tabi ki OLMAZ!







Baş rollerini Gabriel Macht ve Patrick J. Adams'ın paylaştığı bu diziyi izlemeye yeni başladım ve diziyi gayet başarılı buldum. IMDB puan 10/9 olan bu diziyi sizlere de tavsiye ediyorum. Dizideki karakterler hemen kendini sevdirdi bana, saat  geç olmasaydı kesin bir kaç bölüm daha seyrederdim. Ben diziye 10/8,5 veriyorum. İyi Seyirler:)


İşte fikir almanız için dizinin fragmanı:


15 yorum:

  1. Tesekkürler o kadar güzel fikir vermissinki cok merak ettim ben simdi bu diziyi...

    YanıtlaSil
  2. hii salam kenal iya dari vira .. :)
    jangan lupa mapir keweb vira iya di http://www.rumahkiat.com/ vira mau berbagi pengalaman nih.:)
    wah bagus juga iya blog ka2 ... ^_^ good luck iya.....
    SALAM BLOGER INDONESIA..:)

    YanıtlaSil
  3. ben geçen sezon izlemeye başlayacaktım bu diziyi ama baktım avukatlık dizisi acabamı diye önyargılı şekilde başlamamıştım, madem puanları o kadar yüksek izlemeye başlayım tşkler :)

    YanıtlaSil
  4. insanda bi merak uyandırıyo sanki,hiç yabancı dizi izleme merakım olmadı ama insanlar öyle hevesle anlatıyorlar ki bazen özenmiyor değilim :)
    Korkarım ben de yakın zamanda başlayacağım :)

    YanıtlaSil
  5. NeSLiNaMe---> rica ederim ne demek ben sevdim umarım sizlerde seversiniz:)

    YanıtlaSil
  6. vira---> hii salam vira,

    Terima kasih untuk Anda seperti blog saya. Saya akan mengunjungi blog Anda. Saya harap Anda tahu apa yang saya tulis. Saya menggunakan Google Translate saat Anda mengetik.

    YanıtlaSil
  7. Dürr-i Yekta---> ben avukatlık filmlerini de severim:) ama tatlı bir avukatlık dizisi bence karakterleri güzel oturtmuşlar:)

    YanıtlaSil
  8. sıdıkaeren---> o zaman denemelisiniz bence;)

    YanıtlaSil
  9. kuccukkurba---> ben de Türk dizileri dururken neden yabancı dizi izliyorum demekten kendimi alamıyorum ama bizim dizilerimiz çok klişe ya hep aynı konu ya da çevirip çevirip eski senaryoları izlettiriyorlar bize:( bir tek yahşi cazibeyi seiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. bende izleyemiyorum bizim dizileri, yabancı hayranlıgımda yoktur ama dizilerini filmlerini seviyorum napim :)

    izlemeye alıcam bu diziyi, konusu farklı geldi bana..tskler

    YanıtlaSil
  11. Aslı---> çünkü bizde armut piş ağzıma düş zihniyeti var, hiç çabalamıyoruz yeni bişeyler yapalım diye:)) umarım seversin:)

    YanıtlaSil
  12. tam da yeni bir diziye başlama hevesindeyken ilaç gibi geldi bu tavsiye. işten çıkayım evde hemen izleyeceğim. bir de yorumlar, pop-up açılsa daha iyi olmaz mı ?

    YanıtlaSil
  13. hayatgaliba---> 5. bölümden sonra biraz rutunine bağlıyor ama yinede izlenebilir bir dizi:))

    YanıtlaSil
  14. hayatgaliba---> artık yorumlar pop-up pencere ile yapılıyor:)) vaktim olmamıştı ancak yaptım:) iyi geceler efenim:)

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...