19 Eylül 2011 Pazartesi

Ben Ölmeden Önce...

Bazen insan düşünüyor, bir gün gelir de bu Dünya'dan göçersem arkamda ne bırakırım, ya da ne yapmazsam gözüm arkada giderim diye. İşte sevgili NESLİNAME mimlemiş beni, mim'in konusu; "Ölmeden önce yapmak istediklerimiz . . ."


Ben Ölmeden Önce;

-Tüm sevdiklerime sarılıp, onları çok sevdiğimi ve uzaktan da olsa sevmeye devam edeceğimi söylemek isterim.

-Dünya da gezilmedik yer bırakmadan, tüm değişik yemeklerin tadına bakmak isterim.

-Planörle yüksekten uçuş yapmak, bir an olsun Dünyayı bir kuşun gözünden görmek, anlamak isterim.

-Yazmayı planladığım kitabı bitirmek isterim.

-Tüm yarım kalan işlerimi, tamamlamak isterim.

-Bir çeşme yaptırmak, içinde yangın olanların, içine su serpmek isterim.

İSTERİM, İSTERİM, İSTERİM, insan oğlu işte doyumsuz, bitmiyor ki isteklerim:) ve bitirmeden önce;




Mimlediklerim; Dürr-i Yekta, Sıradan bir balık  ve Gul/İnn

12 yorum:

  1. yapma be rengim yaaaaa:)
    Tamam, tamam aldım.Mimler bir çuval dolusu oldu ama öncelik sen de olacak.

    YanıtlaSil
  2. Sıradan bir balık---> bileydimmm mimlemezdim:)) ama öncelik için teşekkürler:)) çok sevindirik oluverdim:)

    YanıtlaSil
  3. Aldım en kısa sürede cevaplıyacağım yeni döndüm :) bu izmit konusunu konuşalım bi :)

    YanıtlaSil
  4. Gul/İnn---> tamamdır:) umarım güzel geçmiştir gezi:) İzmit konusunu konuşalım tamamdır:)

    YanıtlaSil
  5. sen çok yaşa emi :)
    mutlu yaşa emi:)

    YanıtlaSil
  6. Canim tesekkür ederim sana pasladigim mimi cevapladigin icin...

    Kesinlikle bunu bende istiyorum :)
    -Dünya da gezilmedik yer bırakmadan, tüm değişik yemeklerin tadına bakmak isterim.

    Bütün dileklerinin, istekleriniz gerceklesmesini diliyorum canim insallah insallah insallah...

    YanıtlaSil
  7. "ölmeden önce" söylemesi bile benim yapmak isteyebileceklerimi sınırlarken, sizin liste baya dolu maşallah :)sağlıkla huzurla gerçekleşmesini dilerim hepsinin..

    YanıtlaSil
  8. tüm içtenligimle bütün isteklerinin gerçekleşmesini dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. cecil---> hep birlikte çok ve mutlu yaşayalım:)) teşekkürler:)

    NeSLiNaMe--->rica ederim ne demek:) işte hiç sorumluluk olmasa, para derdi olmasa bu mümkün olurdu ama şimdilik biraz zor görünüyor:) seninde tüm isteklerin gerçekleşir umarım:)

    emine---> oo daha yazsam yazardım da işte bitmiyorr:) amin herkesin dilekleri gerçek olsun, mutlu ve sağlıklı bir ömürü olsun:)

    Aslı---> Amin amin:)) hepimizin inşallah:)

    YanıtlaSil
  10. çeşme yaptırmakta koptum :) ama şahane fikir ben çok dua ediyorum böle görünce :)

    YanıtlaSil
  11. ''Ölmeden Önce'' başlığıyla bir mim çok ürpertici olmuş..
    Ama sıraladıklarınız çok güzel. Hepsi de ''siz sağlıklı, mutlu ve huzurlu, uzun bir ömür sürerken'' birer birer gerçekleşsin dilerim :)

    YanıtlaSil
  12. suvebeyaz---> ne bileyim küçüklüğümden beri severim suyu da çeşmeleri de:)

    Zeugma---> aslına bakarsan ben de ürktüm:)) amin amin hepimize mutlu sağlıklı uzun ömürler inşallah:) birde Fatih Erdemci'nin şarkısı geldi aklıma:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...