Ana içeriğe atla

Akbank Caz Festivali Bu sene Zaz ile Coşacakmış Duyrulur



Akbank Caz Festivali’nin bu seneki konuğu Türkiye'de de büyük beğeni toplayan Zaz olacak. ZAZ 22 Ekim 2011 Cumartesi günü Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda müzik severlerle buluşacak.


*"1994 yılında ses eğitimine devam etmek üzere Bordeux'ya taşınan ZAZ aynı dönemde "Fifty Fingers" isimli blues grubuyla çalışmaya başladı. 2001 yılından itibaren 5 yıl boyunca çeşitli caz beşlileriyle birlikte çalışan ZAZ, 2009 yılında Paris'te gerçekleştirilen "Generation Reservoir" isimli yarışmada birincilik ödülünün sahibi oldu.

Gerçek ismi Isabelle Geffroy olan ZAZ, 1 Mayıs 1980 Fransa'da doğdu. Müzik çalışmalarına 5 yaşında başlayan sanatçı konservatuarda olduğu dönem boyunca keman, piyano, gitar, müzik teorisi ve koro şarkıcılığı üzerine dersler aldı.

Sanatçı, kariyerinin dönüm noktalarından biri olan Festival Musiques Métisses d'Angoulªme'de (Angoulªme Fusion Müzik Festivali), sahne almasının ardından 2010 yılında Paris'e taşındı. Paris'in Montmartre sokaklarında ve kabarelerinde şekillenen kariyerine dünyanın birçok farklı coğrafyasında gerçekleştirmiş olduğu konserlerle devam eden ZAZ, şimdiye kadar Paris Olympia'dan Mısır'a, Kanada'dan Kolombiya'daki bir tuz madenine kadar birçok farklı mekanda sesini duyurdu. Gitar ve kontrbasın eşlik ettiği performanslarında blues'dan Fransız şansonlarına, Afrika, Endülüs ve Brazilya müziklerine kadar oldukça geniş bir müzikal renkliliğe rastlanan ZAZ'ın büyük ilgi gören ilk albümü 10 Mayıs 2010 tarihinde Sony Müzik tarafından yayınlandı. Sanatçı 2010 yılında Fransa'da ve Avrupa'da "En Beğenilen Fransız Şarkıcı" ünvanının sahibi oldu."

Konserin biletleri Eylül ayında satışa çıkacak, durulur. ben az önce baktım daha açıklanmamış ama Pazartesi tekrar bakmak lazım:))

*http://www.akbanksanat.com/web/524-10311-1-1/akbank_sanat/21_caz_festivali/21__caz_festivali_sanatcilar/zaz

Yorumlar

  1. son zamanlarda dinlediğim en anlamlı şarkı, canlı olarak dinlemeyi çok isterdim

    YanıtlaSil
  2. ordayımmm ordayım ordayım kurtuluşu yok o bileti alıcam:P
    arya in neverland

    YanıtlaSil
  3. Gelse de gitsek diye beklemekteydim kaç zamandır, bilgiler için de teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  4. bir aksilik cikmazsa bende bu yil ordayim : )

    YanıtlaSil
  5. Salam! Tanimirdim...Hemishe istemishem cazi anlayim ...hec baxt alinmayib mende...

    YanıtlaSil
  6. Zaz dinlerken ruhum minimum bağıntılı olduğu günlere dönüyor. Genç oluyorum yeniden. Çingene bile oluyorum. (ne alakaysa)
    Zaz zaten aktivitelerini not aldıklarım içinde. Aynı beğenilerdeki blogerların varlığını hissetmek güzel.

    YanıtlaSil
  7. Dürr-i Yekta---> inşallah dinleyebilirsin:)) tabi ki bende:)

    YanıtlaSil
  8. arya in neverland--->al bence de kaçırma:)ben de kaçırmak istemiyorummmmmmmmm:)

    YanıtlaSil
  9. Mr.E--->di mi bir gelse:)beklemek de ayrı bir heyacan yaratıyor insanda,

    rica ederim:)

    YanıtlaSil
  10. Lô - Lâ---> bizde bir şey çıkmazsa oradayız:))

    YanıtlaSil
  11. Amin---> selam, tanımış oldun işte, belki sevmişsindir, bu da senin için bir ilk adım olabilir:)

    YanıtlaSil
  12. two--->benim avatardan gördüğüm kadarıyla pek yaşlı görünmüyorsun:) hem insan kaç yaşında olursa olsun genç hissetmek güzeldir:)beğenilerin benzer olduğunu hissetmek bence de güzel:)

    YanıtlaSil
  13. kıpır kıpır bir ses:)

    YanıtlaSil
  14. Caz severler için bulunmaz bir fırsat.
    Büyük şehirlerde yaşayanlar çok şanslı, ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  15. matias---> evet kıpır kıpır, içine çeken bir ses:)

    YanıtlaSil
  16. Zeugma---> Bu tarz etkinliklerin genellikle İstanbul'da olması diğer şehirlerde yaşayanlara biraz haksızlık gibi oluyor, biz de İzmitte oturuyoruz, gidiş geliş sıkıntısı olmazsa gitmeyi planlıyoruz:)

    YanıtlaSil
  17. İlgilenenler fiyatlar http://www.akbanksanat.com/web/524-10311-1-1/akbank_sanat/21_caz_festivali/21__caz_festivali_sanatcilar/zaz adresinde duyurulmuştur.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evde Ekşimek Yapımı

Bu hafta sonu kuzenimin nişanı nedeniyle halamdaydım. Halam, o hengame içerisinde sütü kaynatamadığı için sütü bozulmuş. Halam da bozulan sütü dökmek yerine, ekşimek yapıp değerlendirdi. Ben kapalı süt kullanıyorum ama bu fikri bilmeyenler için paylaşmak istedim.

Yapılışı: Bozulan süt kaynatılır. Arzuya göre içerisine yoğurt eklenir. Dibe çöken karışım, soğuduktan sonra, ince bir tülbente konularak süzülmesi beklenir ve ekşimek kullanıma hazır hale gelir. Loru, ister tatlı yapın, ister börek içi, isterseniz de kahvaltılarda bir peynir çeşidi olarak kullanabilirsiniz. Süzülen suyundan börek de yapılıyormuş, onuda öğrenip yazarım sizlere.
Afiyet Olsun.

Şeker Portakalı (MİM)

Şeker Portakalı, işte beni çocukluğumda en çok etkileyen kitap. Jose Mauro De Vasconcelos'un yazmış olduğu, Şeker Portakalı. Tam iki kez okudum bu kitabı ve ikisinde de kitap bitinceye kadar ağladım. O kadar üzülmüştüm ki kitap kahramanı küçük Zeze'ye, günlerce aklımdan çıkmadı.
Zeze maddi durumu iyi olmayan bir ailenin çocuğuydu. İstediği çoğu şeye sahip olamayan bu çocuk, aynı zamanda çok da yaramazdı. (Özellikle Noel de sahip olamadığı hediye kısmında resmen hıçkıra hıçkıra ağlamıştım, dün gibi hatırlıyorum.) Zehir gibi akıllı olan bu çocuk, sürekli Edmundo dayısıyla görüşür ve ondan bir şeyler öğrenirdi. Ailesi, geç de olsa ondaki bu öğrenme isteğini fark etti ve okula yazdırdı. Okulda hiç yaramazlık yapmıyordu ve öğretmeninin en çok sevdiği öğrenci olmayı başarmıştı. 
Zeze ve ailesi taşınmak zorunda kaldılar.  Zeze'ye dayısından ve mahallesinden ayrılmak çok ama çok zor gelmişdi.  Zeze, taşındıkları küçük evin arkasındaki, dikensiz şeker portakalı fidanı kendine arkadaş…

KUŞLARIN GİZLİ KATİLİ:SAKIZ

Bir kaç gündür facebookta dolaşan bu habere, çok üzüldüm paylaşayım istedim. Atmayalım artık sakızlarımızı başı boş sokağa, hatta hiç bişeyi atmayalım, çöp tenekesi koymuşlar her köşe başına değil mi?

KUŞ ÖLÜMLERİ'nin en büyük sebeplerinden birisinin çiğnendikten sonra sokağa atılan SAKIZLAR olduğunu biliyormuydunuz..? Çünkü kuşlar bu sakızları ekmek parçası zannederek yemeye kalkışıyor,ancak ağızlarına yapışan ve gagalarını bir daha açmalarına imkan vermeyen sakızlar yüzünden açlık ve susuzluktan ölüyorlarmış..