7 Ağustos 2011 Pazar

Ödüllü Karikakürler

İnternette dolaşırken rastladığım ödüllü karikatürleri sizlerle paylaşmak istedim. Bu karikatürler gülmekten çok düşündürülmek için çizilmiş gibi. Ben sizler için bir kaç tane seçtim devamı için; http://fotogaleri.antoloji.com/odullu-karikaturler

Ah özgürlük Ah....

Köprü olarak insan kullanmak, günümüzde sıkça rastlanan vakalardan:(

Ufak çabalar bazen kar etmiyor...

Ölende öldürende bir kimi zaman...

Savaşlar öyle bir hal aldı ki...

Günümüzde anlaşma modeli...

10 yorum:

  1. evet düşündüren karikatürler gerçekten, mizah ilginç bir dal hayatın her anında var..en kötü anda bile..

    YanıtlaSil
  2. tabii anlayana ..

    guzel paylasim bella ..

    YanıtlaSil
  3. Cox dushundurucu...Sag olun...

    YanıtlaSil
  4. Emine---> aslında hayatın ta kendisi, kara mizah dedikleri cinsten...

    Lô - Lâ---> aynen anlayana;) rica ederim:)

    Amin---> düşündürücü ve anlam yüklü...rica ederim:)

    YanıtlaSil
  5. çok anlamlılar gerçekten ödülleri haketmişler..

    YanıtlaSil
  6. çok manalı hepsi..
    ya ben karikatüre çok gülenlerdenim :) fıkra gibi anlatırım bide gözümden yaşlar gelir gülmekten :)
    ben çok başka bir dünya :)
    teşekkürler paylaşıma..

    YanıtlaSil
  7. Gul/İnn---> bence de sonuna kadar hak etmişler hem de:)

    cecil---> kesinlikle bambaşka bir dünya, sözlerin anlatamadığını anlatıyor bazen insana, bir hikaye gibi:)

    YanıtlaSil
  8. insana böyle karikatür çizdirecek durum ortaya çıkmaz umarım demek isterdim ama bu da gerçeklerden kopmak olur :(

    YanıtlaSil
  9. Aydın Gökhan---> aynen öyle olur, iyiler kadar kötülerde var malesef Dünyada:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...