5 Ağustos 2011 Cuma

İç Dünyama Kuş Bakışı


Küçükken her gün, günü özetlerdim kendime, "ne yaptım/ ne yapamadım/ yada ne yapabilirdim" diye... Büyüdükçe hayatın içine daldım ve zamanla kendi iç dünyama bakmayı bıraktım. Bana kendimi dışarıdan izleme sansı verilse, daha doğru bir insan olacağımı düşünürüm hep! Çünkü yaşadığım hayatı objektif bir gözle görebilir, yaptığım yanlışları tekrarlamama konusunda, kendime daha ısrarcı davranabilirim. Aslında günü kendine özetleme işi de tam da böyle bir şey. İç dünyama bakışım aslında bir nevi oto kontrol benim için, hayatımı değerlendirme konusunda, "nerdeyim nereye gidiyorum, gittiğim yol benim için doğru mu?" sorularının cevabı. Oto kontrol derken, belli planlar yapıp, bu planın dışına çıkmamaktan söz etmiyorum. O zaman benim için hayat çekilmez olurdu sanırım. Canının istediğini yaparken, kendinden ödün vermemek önemli olan. Farkında olarak yaşamak! 

NOT: Günü özetleme işine geri dönmeliyim, yoksa üzülmeden yada birini üzmeden bakmıyorum hayatıma!

6 yorum:

  1. Yene gelsek yene sehv yapacagiq...

    YanıtlaSil
  2. Amin---> yanlış yapmamak için dönüp arkamıza bakmamız şart:) tabi yanlış kime ve neye göre yanlış durumları var onu da başka bir zaman yazacağım:)

    YanıtlaSil
  3. 'Farkında olarak yaşamak'
    anin tadini cikartmak .. her seyi akisina birakmak .
    en guzel bu ama bezan olmuyor iste ..

    YanıtlaSil
  4. dediğin gibi Lô - Lâ bazen olmuyor, ama işte bunun farkında olmak da güzel bir şey, en azından farkındasın ve düzeltme ihtimalin var:)

    YanıtlaSil
  5. zaman zaman oluyor .. bazen bir gaflete ugruyorum iste sonra yeniden kendime geliyorum

    ben senin blogunda cidden mutlu oluyorum .. civil civil herbirenk : ))

    YanıtlaSil
  6. Lô - Lâ---> zaman zaman hepimize oluyor, hayat işte acı tatlı ilerliyor:) ama mutlu olmaya çalışmak bunun için çabalamak güzel ve önemli bir şey, çünkü küçük/büyük şeylerden mutlu olmak elimizde:)

    teşekkür ederim blogum için söylediklerine:) bu hale gelene baya yoldan geçti ama sonunda benimde içime sindi:) eğer senin ve diğer izleyicilerin içini açabiliyorsam ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...