15 Ağustos 2011 Pazartesi

Film gibi Mim

Sevgili Hayat Melodisi mimlemiş beni.
Mim'in konusu çok sevdiğimiz,asla vazgeçemiyeceğimiz 3 film hangisi?

Film izlemeyi çok seviyorum. Hele birde gerçekten iyi senaryo, iyi oyunculuk olan filmler gelirse vizyona tadından yenmiyor:) Zaten yaz aylarının gelmesiyle televizyon kanallarında hep aynı terane... gerçi kışın da hem kanallar hem de benim açımdan pek bir değişiklik olmuyor. Genelde film veya kendi seçtiğim dizileri izlemeyi tercih ediyorum.  Öncelikle şunu belirtmeliyim ki izlemekten asla vazgeçmeyeceğim filmler bu kadarla sınırlı değil. Mesela Kuzuların Sessizliği Serisi, The Prestige, Yüzüklerin Efendisi Serisi,Carlito'nun Yolu ve daha sayamadıklarım...  

1. LEON (Sevginin Gücü):



Jean Reno ve küçük Natalie Portman'ın başrollerini paylaştıkları filmede; soğukkanlı bir katil ile küçük bir kız arasındaki sıra dışı bağ konu ediliyor. Ailesi öldürülen kızın intikam almak için, katil komşusunun yanına sığınıp ondan mesleğinin inceliklerini öğrenirken, kurulan bağ ile değişim başlar.

Leon filmindeki küçük Natalie Portman. O zamandan belliymiş bu kızın Oscar kazanacağı, muhteşem oyunculuk.

2. Sleepers (Kardeş Gibiydiler):



Dört arkadaş bulundukları bölgede kargaşa ile yönetilen bir yerde yaşamaktadırlar. Bir gün yalnızca gösteriş olsun diye oynadıkları bir oyun sırasında mahallede bir adam ölümün kıyısından döner. Çocuklar mahkemesinde yargılandıktan sonra saldırı ve düşüncesizce tehlikeye sebebiyet verme suçundan bir ıslah evine gönderilirler. İşkence, tecavüz gibi bir çok saldırıya maruz kalırlar. Ve dört gencin ruhunda onarılmaz yaralar açılır. Yıllar sonra bile yaşadıklarının ne kadar derin izler bıraktığı ustaca gözler önüne serilmiş.

3. Black Swan (Siyah Kuğu):



Oyunculuk, oyunculuk, oyunculuk, muhteşem bir oyunculuk...  Ve son olarak, bu filminden sonra oyunculuk konusunda en beğendiğim kadın oyuncu sıfatı sahibesi, Natalie Portman'ın filmi Balck Swan. Bu muhteşem filmi daha önce tanıtmıştım,  okumayanlar veya merak edenler için:
http://herbirenk.blogspot.com/2010/12/siyah-kugu-black-swan.html

Ben mi kimleri mimliyorum, filme aşık herkesi tabiki:)

4 yorum:

  1. Leon ve Swan ne guzel filmlerdir onlar. Biraz daha guzellesseler kult olacak filmler ...

    Sleepless'i seyretmedim, listeme aldim ..

    Secimleribde senin gibi renkli bella : ))

    YanıtlaSil
  2. Lô - Lâ---> Sleepers da çok iyi filmdir:)) diğerler iki film aynen dediğin gibi muhteşemler:)

    teşekkür ederim hüzün kuşu:)

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Mr.E---> afiyet olsun (ardında daburası msn olsa yeşil yanaklı yüz işaretini koyardım)

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...