21 Ağustos 2011 Pazar

En Gıcık olduğum Şeyler


-Söz Niçin Verilir?

TUTULMAK için verilir tabi ki!

-Verilen söz tutulmuyorsa bundan nasıl bir anlam çıkartılabilir?

İnsanlık hali diye düşünülebilir.

-Peki bu tutulmayan sözler gün geçtikçe çoğalıyorsa?

Karşındakinin seni adam yerine koymadığı DAN diye yüzüne çarpıldığı zamanlar sinsilesidir, ACITIR.  EŞEK yerine koyulduğu anlamı çıkartılır!

-Peki bu durum karşısında ne yapmalı?

Konuşmalı, derdini anlatmalı ve çözüm bulmalı...

-Anlamıyorsa devam ediyorsa?

Kaynar kazana atmalı!

Birseri başlattım, ismini de En Gıcık olduğum şeyler koydum. İşte ilk en gıcık olduğum şey "VERİLEN SÖZÜN TUTULMAMASI"

11 yorum:

  1. bu serinin kitabını yazabilirim ben :)

    verilen sözün tutulmaması karakter bozukluğu olarak kibarca adlandırılır tarafımdan..

    görsel felaket bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. emine---> aynen öyle karakter bozukluğu:))

    ben de birine söz verdiğim zaman yapamazsam, içim içimi yer arar haber veririm, belki de bu yüzden daha çok koyuyor:(

    görsel gerçekten felaket:))

    YanıtlaSil
  3. evet bu yuzden koyuyor .. cunku sen insanlara nasil deger veriyorsan ayni degeride sahsina bekliyorsun .. ki bu en dogal hakkin. ama maalesef oyle ayari bozuklarda cikiyor karsimiza ..

    YanıtlaSil
  4. bu arada gorsel baya sempatik : )))

    YanıtlaSil
  5. aynen bende gıcık oluyorum bu duruma, kimisi sözün ağzıyla verdiğini unutuyor malesef,

    YanıtlaSil
  6. Shimdi cox rast gelinen bir sey...

    YanıtlaSil
  7. Çok özel bir durum yoksa sözlerini tutmamayı alışkanlık haline getirenler bir bir yok oluyorlar hayatımdan. Temizlik iyidir.

    YanıtlaSil
  8. işin içine bir söz ya da bir yemin girmişse, daha en baştan o iki kişi arasında bir inanılırlık sorunu veya eksikliği var demektir. çünkü verilen her söz, o sözü verenin kişiliği kadardır, fazlası değil.

    YanıtlaSil
  9. Lô - Lâ---> herkes biraz insanlığı öğrenebilse orta da hiç sorun kalmayacak ama, işte etraf ayarı bozuk kaynıyor:((

    Dürr-i Yekta---> ve bu durum verdikleri sözü hatırlamamalarına sebebp oluyor haliyle:))

    Amin---> maalesef çok rast geliniyor, ama ben bu duruma tahammül edemiyorum, çünkü söz benim için çok değerlidir. Önemsiz bir şey bile olsa yapmak için çabalarım. Bir yerden sonra karşındakinden aynısını göremeyince ve karşındaki sana kusura bakma bile demeyince çok kırılıyorum!

    Aslısın---> bence de en mantıklısı bu sanırım, artık iki yüzlülüğe dayanamıyorum.

    two---> yok bu bu yemin tarzı bir şey değil, mesela yapacağın edeceğin şeyler için sözleşirsin ya sen plan yapmazsın o günü beklerisin, o gün gelince ortada kalırsın çünkü karşındaki başkasıyla başka şeyler yapmaktadır. Yada işte küçük bir şey bile olabilir herhangi birşey, ama karşındaki çoktan verdiği sözü unutmuş ve birde bu durumu kurtarmak için sana gözünün içine baka baka yalan söyler!

    YanıtlaSil
  10. bir insan sözünün eri değilse ve bu durumdan sıkıntı duymuyorsa ortada bir sorun var demektir ki bu sorun çoğu zaman çözüme ulaşamayacak kadar büyüktür keza sözünün eri olmak insanın insanlığı adına en önemli kıstasıdır.

    YanıtlaSil
  11. eeyore---> kesinlikle katılıyorum ve bazen elde olmayan sebeplerle sözler tutulamayabilir, o zaman da özür dilenir, ve/veya telafi etmek için elinden gelen yapılır en azından biz böyle gördük ailemizden!

    YanıtlaSil

Göğü Delen Adam

Yaş 35... Yolun yarısı... Son bir senedir eski ve/veya gelişmemiş diye adlandırabileceğimiz uygarlıkların aslında bizden çok daha g...