29 Ağustos 2011 Pazartesi

Çifte Bayram




Bugünnnnnnn Bayram erken kalkın çocuklar......
Giyelim en güzel giysileri,
Elimizde taze kır çiçekleri,
Üzmeyelim bugün annemizi,

Çocukluğumda annem her bayram sabahı radyoyu açar bizi öyle uyandırırdı ve radyoda da Rahmetli Barış Manço'nun Bugünnnnnnn Bayram şarkısı olurdu. Ben de sizlerin bayramını bu şarkıyla kutlamak istedim.

 Nice Nice Mutlu, Sağlıklı, Neşeli, Huzurlu Bayramlara:)

Ve tabi ki 30 Ağustos Zafer Bayramınız da kutlu olsun. Nice nice Bayramlara!


13 yorum:

  1. bayramda kampanya,
    bir bayram alana bir bayram bedava.

    iyi bayramlar azizim
    :)

    YanıtlaSil
  2. temerrüt---> bu bayram aldın aldın almadın bir daha denk gelirse artık:)

    iyi bayramlar azizim:))

    YanıtlaSil
  3. ah, bir post'ta bir cok guzeli anmak .. oy oy .. ben 30 agustosumu gece yarisina beklettim .. : ))

    Bayramlarimiz ne guzel, hur ve inasi .. Her ikisindende gurur duyarak onur duyarak kutlamak, ve o serefe nail olmak ne guzel : ))

    Ve baris manco.. ne guzel insandi o da ve eserlerinde hala yasiyor .. yerleri mekanlari guzel olsun ..
    icimde hic olmadigi kadar bayram coskusu var , ilk kez arefe gununde bayram heyecani var .. oysa ben bayramlari hic sevmem biliyor musun ..

    mutlu, kutlu bayramlara rainbow : )

    YanıtlaSil
  4. Lô - Lâ---> aslında bende bupostu 12'den sonra yollayacaktım ama dayanamadım:)) beni de aldı bir bayram coşkusu:)

    Bayramlarımız hepsi ayrı ayrı güzel, onurla şerefle yaşatmak önemli olan:)

    Barış Manço, 80'li yılların çocuklarının sevgilisi:) (+/- olabilir) mekanı cennet olsun:)

    Bayram coşkun hiç bitmesin Lô - Lâ'm:)) nice nice mutlu bayramlara:))

    YanıtlaSil
  5. by tükancı---> iyi bayramlar:))

    YanıtlaSil
  6. dayanamdim daha fazla bende ekledim .. yarin ki is bayram trafigi kalabalik olur.

    YanıtlaSil
  7. Lô - Lâ--->:)) dur geldim bende bakayım senin bayram tebriğine de:)

    YanıtlaSil
  8. Ellerimde domateslerle gelmek isterdim ama:)

    Bayramın kutu olsun.sevdiklerinle mutlu, huzurlu bayramlar olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Dilerim bayramın tıpkı hissettiğin gibi, kutlu mutlu coşkulu geçer.

    :)

    YanıtlaSil
  10. Sıradan bir balık---> çok garip bir şey oldu bana bayramda domates hediye geldi:)) babam görmüş bize de almış, başka şey isteseymişim olacakmış:))

    two---> amin çok güzel dilekler umarım hepimizin bayramı aynı şekilde geçmiştir.

    Amin---> Mübarek olsun:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...