29 Temmuz 2011 Cuma

Anılara Yolculuk

Hayatımızdaki özel anlar, hatırlandığında hep özel kalıyor. İnsan bazen geri dönüp o anı yaşamak istese de, anılar, bazen yüzümüzde oluşan tebessümde, bazense gözümüzden akan damlalarda saklı kalıyor. İşte size kısa bir film; filmde, geçmişe dönüyor kadın, kendini bir teleskoptan izleme sansı yakalıyor ve izlediği anıyı sanki o an gerçekleşiyormuş gibi hissetme sansı yakalıyor.  Ben izledim beğendim, umarım sizlerde beğenirsiniz.



Filmi izleyince, hayatımda geriye dönüp bakmak istediğim bazı sahneler oluştu kafamda; mesela doğduğum gün, kardeşimi ilk kucağıma alışım, okula başladığım ilk gün, üniversiteden mezun oluşum, eşime evet dediğim an :) peki siz bu filmi izlediğinizde aklınızdan neler geçti?

Fotoğraf: http://www.archiexpo.com/

3 yorum:

  1. Çok etkilenmiştim bu filmden, yine izleyesim geldi.

    YanıtlaSil
  2. Salam! Sözün düzü biz bu gun heyetde kecmish barədə düshünürdük...Həpsi cocuk yıllarına qayıtmaq istədilər ...indi isə yenə nastalji...

    YanıtlaSil
  3. Aslısın---> Tam olarak bir film mi bu ben kısa film diye görmüştüm, tam ismi nedir bende izlemek isterim:)

    Amin---> Selam, aynen dediğin gibi...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...