24 Haziran 2011 Cuma

Serinleten Ferahlık


Belki bilenleriniz vardır, yinede ben Kültür Aşı programından öğrendiğim  bu lezzeti paylaşmak istedim. Yaz aylarında kalorisiz ferahlatan bu içecek, bizim evin gözdesi oldu.

1 litre su,
yarım limon,
1 avuç nane.

1 litre suya yarım limon dilimleyin, nanelerin yapraklarını ayıklayıp yıkayın ve karışımın içerisine ekleyin. 5,6 damla limon suyu ekledikten sonra dolapta soğumaya alın. Soğuduktan sonra içime hazır olan bu içeceğin, yapımı da çok kolay. Afiyet olsun:)

10 yorum:

  1. nane-limon'a bayılırım.Kalorisiz olmasıda çok güzel.Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. pembe kekik---> teşekkür ederim, afiyet olsun:) yaz geldi malum kalorisiz bişeyler tüketmek gerek:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Herbirenk merhaba,
    Blogunu henüz keşfettim. Ne kadar tatlı yazıyorsun öyle, çok sevdim :))
    Tarif ettiğin içecek tam benlik, zira diyetteyim. YArın hemen yapıp içeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Sahaf Kedisi---> teşekkür ederim, blogumuzu beğendiğine sevindim:) Umarım içeceğide seversin:) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Cox gozel olar...Teshekkurler...Bilmezdim...

    YanıtlaSil
  6. Amin---> Rica ederim:) Sıcak günlerde çok iyi gidiyor:)

    YanıtlaSil
  7. güzelim içeceği henüz içecek kadar malesefki ısınamadık:( şöyle güneşten bunalınca kana kana içmek ne güzel olurdu:) hemen denemeli;)

    YanıtlaSil
  8. meyra---> bizim buralarda da hava bir kapalı, bir güzel, hava değişiminde hasta oldum:( yatıyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...