Ana içeriğe atla

İki Mim

Yeni blog açmış bir arkadaşımız olan Sevgili aman be hayat mimlemiş beni, işte mim'in konusu;

Peki ya siz? Bir lamba cini çıksa karşınıza,
"Dile benden ne dilersen sahip" dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa
1)Ne yaparsınız?
2)Ne dilersiniz?
3)Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?

1) Öncelikle irkilirim, korkarım:) (hergün lamba cini görmüyorumya)
2) Aslında kendim için bir şey istemiyorum, haksızlık ortadan kalksın isterim, işte o zaman çok mutlu bir insan olurum sanırım
3) Kolay olmadı:)

Mimlediklerim;

Deep, Ruşyena
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uzun zaman önce sevgili Mr. E mimlemişti beni, cevabın biraz geçikti ama kusura bakma artık:)

Mim Konusu: Ben küçükken... sanıyordum!

* Babamın dev olduğunu sanıyordum. O kadar uzun boylu gelirdi ki bana, beni kaldırıp döndürünce çok mutlu oluyordum.

* Oruç tuttuğumda biri beni görmezse yemek yiyebileceğimi zannediyordum:) Annem bir gün komşuya kadar geçmişti, döndüğünde oradaki börekleri göremeyince bana güzelce anlatmışlardı:)

* Bulutları üzerinde zıp zıp zıplayabileceğimi sanıyordum. Keşke böyle bir imkanımız olsa değil mi?

* cadı, lamba cini, peri v.b gerçek olduklarına inanırdım:) dişim çıkınca hep yastığın altına saklar sabah para bulmayı beklerdim.

* Veee...Hiç büyümeyeceğimi zannediyordum. Çok acı oldu bu:)

Mimlediklerim;

BirileriAnlatsın, Çılgın Mevdoş ve Deli Anne

Yorumlar

  1. :) karikatür çok komik :)

    dileğin güzelmiş. ben de benzerini dilerdim.

    güzel mim. yapıyore.
    :))))

    aaaa mr.e 'yi de ben mimlemiştim zati.
    :)))

    YanıtlaSil
  2. Deep---> bana da eğlenceli geldi karikatür:)

    bekliyorum cevabını, MR.E'de ikimizden de mimlenmiş oldu napalım:)

    YanıtlaSil
  3. Cox maraqli bir post...Teshekkurler...

    YanıtlaSil
  4. Karikatüre çok güldüm :)

    Herkese eşitlik, kimseye haksızlık edilmemesini dilemek çok asil bir duruş olmuş, ben nedense tüm dilek haklarımda ilk kendimi düşünüyorum, utandım şimdi :)

    Teşekkürler yanıt için, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Amin---> çok teşekkür ederim bende:))

    Hayatın Süs Payı---> aldım mimi;)teşekkürler

    aman be hayat---> karikatür çok iyi bence de:) ben hayatımda bu güne kadar hiç bir şey kazanmamıştım, ta ki geçen çarşamba gününe kadar. sanırım ondan olsa gerek kendim için bir şey gelmedi aklıma:) Çarşamba günü kazandığım şeyi yakında paylaşacağım sizlerle:)

    Hepinize sevgiler,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evde Ekşimek Yapımı

Bu hafta sonu kuzenimin nişanı nedeniyle halamdaydım. Halam, o hengame içerisinde sütü kaynatamadığı için sütü bozulmuş. Halam da bozulan sütü dökmek yerine, ekşimek yapıp değerlendirdi. Ben kapalı süt kullanıyorum ama bu fikri bilmeyenler için paylaşmak istedim.

Yapılışı: Bozulan süt kaynatılır. Arzuya göre içerisine yoğurt eklenir. Dibe çöken karışım, soğuduktan sonra, ince bir tülbente konularak süzülmesi beklenir ve ekşimek kullanıma hazır hale gelir. Loru, ister tatlı yapın, ister börek içi, isterseniz de kahvaltılarda bir peynir çeşidi olarak kullanabilirsiniz. Süzülen suyundan börek de yapılıyormuş, onuda öğrenip yazarım sizlere.
Afiyet Olsun.

Şeker Portakalı (MİM)

Şeker Portakalı, işte beni çocukluğumda en çok etkileyen kitap. Jose Mauro De Vasconcelos'un yazmış olduğu, Şeker Portakalı. Tam iki kez okudum bu kitabı ve ikisinde de kitap bitinceye kadar ağladım. O kadar üzülmüştüm ki kitap kahramanı küçük Zeze'ye, günlerce aklımdan çıkmadı.
Zeze maddi durumu iyi olmayan bir ailenin çocuğuydu. İstediği çoğu şeye sahip olamayan bu çocuk, aynı zamanda çok da yaramazdı. (Özellikle Noel de sahip olamadığı hediye kısmında resmen hıçkıra hıçkıra ağlamıştım, dün gibi hatırlıyorum.) Zehir gibi akıllı olan bu çocuk, sürekli Edmundo dayısıyla görüşür ve ondan bir şeyler öğrenirdi. Ailesi, geç de olsa ondaki bu öğrenme isteğini fark etti ve okula yazdırdı. Okulda hiç yaramazlık yapmıyordu ve öğretmeninin en çok sevdiği öğrenci olmayı başarmıştı. 
Zeze ve ailesi taşınmak zorunda kaldılar.  Zeze'ye dayısından ve mahallesinden ayrılmak çok ama çok zor gelmişdi.  Zeze, taşındıkları küçük evin arkasındaki, dikensiz şeker portakalı fidanı kendine arkadaş…

KUŞLARIN GİZLİ KATİLİ:SAKIZ

Bir kaç gündür facebookta dolaşan bu habere, çok üzüldüm paylaşayım istedim. Atmayalım artık sakızlarımızı başı boş sokağa, hatta hiç bişeyi atmayalım, çöp tenekesi koymuşlar her köşe başına değil mi?

KUŞ ÖLÜMLERİ'nin en büyük sebeplerinden birisinin çiğnendikten sonra sokağa atılan SAKIZLAR olduğunu biliyormuydunuz..? Çünkü kuşlar bu sakızları ekmek parçası zannederek yemeye kalkışıyor,ancak ağızlarına yapışan ve gagalarını bir daha açmalarına imkan vermeyen sakızlar yüzünden açlık ve susuzluktan ölüyorlarmış..