16 Haziran 2011 Perşembe

Çok Çilekli Mim

Bu aralar çok Mim'in birikti ve ben nedense cevaplayamıyorum onları:(  Mr. E ve Deep'e özürlerimi sunuyorum cevaplamadığım mimler için. Ama Sevgili Deep mimlemiş yine beni bıkmamış:) işte mim'in konusu


ÇALINMIŞ ÇİLEKLER

Herkes iyi insanları sever ve çoğumuz hayatlarımızı iyi insanlar olarak yaşamaya çalışırız. O zaman neden dünya yüzünde bu kadar iyi olan insan sayısı azdır? Ne kadar gayret ederseniz edin, öyle günler öyle zayıflık anları vardır ki kötü olmak insana iyi olmaktan daha iyi gelir. İster otoyolda hızlı araba sürmek olsun, ister kopya çekmek ya da ofisten bir kutu kalem "araklamak"... Hepimizin gurur duyamayacağı hareketleri vardır. Gerçekten iyi bir insan olmanın yolu kişiliğimizdeki kötü yanları kabullenmek ve omuzumuzdaki şeytan kulağımıza fısıldarken azize gibi davranmamak ve mükemmel olmadığımızı bilmektir. Hepimiz zaman zaman baştan çıkarız. Ama şimdiki senaryoya da yakalanabilirsiniz.

1- Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var. Çitin yüksekliği ne kadar?

hımm.. ortalama çit boyutunda.

2- Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?

çok yemezdim herhalde, ortalama 10 adet falan açlığımı bastırsın diye.

3- Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı. Kendinizi savunmak için neler derdiniz?

Tüm sevimliliğimi takınırım ve Çok açtım, size bakındım ama bulamadım, bunlar da göz hakkıdır derim :)

4- Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?

hayatımda yediğim en güzel çileklerdi, çünkü çok açtım. Kendimi kötü hissetmem, çünkü göz hakkıdır onlar:)

Mimlediklerim

İçimden Çağlayanlar, Aynadaki aksim, Mr.E, Gul/Inn, aman be hayat ve doz büyücüsü

Fotoğraf: http://www.flickr.com/photos/rnugraha/4504886/

8 yorum:

  1. Tam bir mim haberi vermek için gelmiştim ki biriken mimlerden bahsettiğini farkettim :)
    Eğer canın çeker ve fırsat bulup yanıtlarsan bir mim de benim sayfamda seni bekliyor :)

    Bu arada bana da pasladığın bu lezzetli mim için teşekkürler, en kısa sürede yanıtlıyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. aldım en kısa sürede cevaplıyacağım..yalnız merak ettiğim bu sorulara verdiğimiz cevaplardan bir anlam vs çıkmıyormu..yanılmıyorsam kokoloji kitabında görmüştüm ben bunu :)

    YanıtlaSil
  3. hahah.

    göz hakkı tabiii :D

    o kadar güzel çilekleri ortada bırakmasa imiş tarla sahibi amcamız da :D

    YanıtlaSil
  4. aman be hayat---> kalp kalbe karşı gelmiş demek ki, senin miminide yanıtlayacağım en kısa zamanda ama ufak bir yolculuğa çıkıyorum, geçikebilir.

    Gul/Inn---> hiç bilmiyorum ama bence insan psikolojisiyle ilgili çıkarımlar olabilir mesela ben hepsi için bir çıkarımda bulundum kendimce:) 1. soru sanki karşına çıkan zorluklarda engellerin gözünde büyüyüp büyümediğini sorguluyor gibi geldi bana.

    memento mori..#---> bırakmasaymış banane banane;)

    YanıtlaSil
  5. Salam...ne gozel bir blog....
    Bilmem efendim...yemem...

    YanıtlaSil
  6. Amin---> teşekkür ederim:) sanırım Azerbaycan'dansınız:) çok mutlu oldum:)Salam:)

    YanıtlaSil
  7. evet yanılmamışım bendeki kitapta varmış açıklamaları..onlarıda yazarak blogumda yer verdim bak ne anlama geliyor :)

    http://hayatmelodisi.blogspot.com/2011/06/cilekli-mim.html

    YanıtlaSil
  8. Gul/İnn---> okudum ama benim çıkarımlarım faklı olmuştu:) çok güzel bir post olmuş seninki de:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...